San Martin Only

snap ik maar 8 euro korting heb je bijna standaard al op zaken vanwege promoties en inleveren muntjes. Ik heb hierdoor geen haast meer om nog een San Martin aan te schaffen voorlopig.En nogmaals vind het extra @## gezien de moeite die je ervoor gedaan hebt waarvoor mijn dank

2 likes

Ja klopt, dat van de promoties en muntjes was ook hun argument om de korting beperkt te houden :sweat_smile:

Ik snap hun ook wel, deze actie is natuurlijk mega vrijblijvend, dan kun je ook geen al te grote actie verwachten en kon ik ook niet echt hard maken, dat het voor hen heel lucratief zou zijn. Heel veel werk heb ik er ook niet aan gehad, dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee.

2 likes

Voor allen, bij interesse heb ik een code over. PM me maar.

1 like

Hier ook een code over.

Jan, bedankt voor de inzet! Jammer dat ze met dit op de proppen komen

2 likes

Welk type nummer heeft deze?

SN008-g

Bedankt voor de inzet! Ondanks dat ik de SN007 echt een ongelofelijk mooi horloge vind, moet ik deze kriebel toch weerstaan! De horloge doos is vol, Ă©Ă©n er in betekent Ă©Ă©n eruit en ik wil geen afscheid nemen.

Dus als er iemand korting wil op een 007, mijn code mag je hebben!

1 like


S. M gaat ook prima in de sneeuw :hugs:

4 likes

Net besteld! Exact dezelfde denk ik? Staal/Seiko uurwerk


Dank je!
Op de site kan ik hem niet vinden?

Thanks William vind dit echt een klatser, maar heb net de Seiko MM200 overgenomen van Rafke van HF en een eco-drive army style tool watch!
Misschien me Ps5 geld dan maar gebruiken want die is verlopig toch niet leverbaarđŸ€”

2 likes

Ik deel volledig het “ik moet het eigenlijk niet doen” gevoel. We weten allemaal hoe dat meestal eindigd


:arrow_down:

toevoegen aan winkelmand, paypall klik
betaald

4 likes

Herkenbaar. Zo heb ik gister de zwarte sn0008 besteld ook al twijfelde ik aan alle kanten :joy::joy:

4 likes

Daar is de Horlogemarkt voor uitgevonden!

1 like

Wijzerplaat nachtje in de bleekmiddel


Ik zie toch af om mijn kortingscode te gebruiken. Stuur mij een PB, mocht je hem willen hebben.

Was hier nog iemand op zoek naar een 007 v3?
De mijne mag wel plaats maken (staal+rubber)

12 likes

Vraagje aan de San Martin ‘Captain Willard’-bezitters:

Wat maakt deze hommage beter en/of mooier dan bijv. een Heimdallr ‘Captain Willard’?

Ze zijn anders. Anders zegt niets over beter of slechter het zegt enkel dat ze niet hetzelfde zijn.
Het grote verschil zit hem in de wijzerplaat. Het is een kwestie van wat jij mooier vindt. Heimdallr heeft net als het origineel seconde markeringen op de wijzerplaat en San Martin heeft dat in de chapter ring? Of hoe het heet



Bij San Martin zit het aan de zijkant dus niet op de dial zelf zoals je hier kan zien.

10 likes