San Martin Only

Laptop kaduuk…alleen nog rare flitsen op het beeldscherm :roll_eyes:

Eens kijken of het lukt met de mobiel ???

Mieters !!

11 likes

Ik ga ook eens bij San Martin snuffelen.
Ben het eigenlijk wel verplicht met mijn naam

1 like

Wat is gebeurd met de bezel?

Datgeen je bij de kroon ziet is de schittering van het daglicht op de bezel.

1 like

Inderdaad weerkaatsing van het licht

1 like

Psst

1 like

Mijn “vintage diver” GMT. 1e editie uit 2018.



Amazing lume!

11 likes

Jij hebt nog de oude ‘goede’ versie, de nieuwe vind ik echt minder…

Dan bedoel ik niet eens de iets grotere kast, maar de end links missen dat extra scharnierpunt, en de nieuwe heeft een grotere kast en wijzerplaat, maar daardoor te korte (denk ongewijzigde) wijzers.

Algeheel minpunt blijft vind ik de uni directionele bezel, die had bidirectional moeten zijn en dan in 24 of 48 stapjes. Extra minpunt is daarbij nog dat de bezel er niet heel af kan en de insert met epoxy vast zit, dus er ook echt niet heel af kan. Anders had ik het wel gemod.

Ook hebben ze met de Hangzhou 6460 nog wel eens problemen. Het escape wheel zit dan onder de zwarte koek en dan stopt het uurwerk er mee. Reinig je dat dan, en dan goed in de epilame en Moebius 914 er op, dan blijft het eeuwig lopen, dus het materiaal is het niet, maar wordt gewoon niet af fabriek gesmeerd. Ik hoop dat er een keer een PT versie van uitkomt…

2 likes

Ik ben niet zo van de NA’s, zeker ook omdat ik niet de beste fotograaf ben…, maar wilde de sn0008 toch even met jullie delen! Ik moet zeggen, dat ik het enthousiasme voor san martin goed begrijp. Is gewoon een erg mooi horloge, zeker voor het geld.

14 likes

Ziet er goed uit, beter als op de eerdere foto’s!

1 like

Ja, vind ik ook! Beter dan verwacht eigenlijk…

1 like

Gaaf hoor :ok_hand:t2: Is dat ook een 40mm ? Heb zelf de zwarte uitvoering en ben zeer tevreden…

8 likes

Thanks, ik was hier heel benieuwd naar. Mocht je toch nog tijd vinden: schrijf aub een NA, niks mis met je pics en ben benieuwd naar je bevindingen.

1 like

Mooie aanwinst hoor :+1:

1 like

Ja, is inderdaad 40mm. Die zijn overigens ook gaaf, de sub hommage!

1 like

Ik ga er nog eens over nadenken… Mocht ik binnenkort wat te melden hebben, dan zal ik het I.i.g. delen.

Aan de foto’s te zien en wat ik van de blauwe elders heb gezien ben ik blij dat ik toch de zwarte heb gekozen. Heel mooi Jat1708!
Hopelijk komt die van mij deze week ook nog. :grinning:

2 likes

Hoe ging het verstellen van de band trouwens? Was dat wat te doen?

1 like

Hahahaha, goeie… ik moest de leesbril er bij opzetten zeg maar… ze doen er wel een setje schroevendraaiers bij en een beetje loctite, dus daar kun je niet over klagen. Het was wel effe prutsen met het kleine schroefje erin zetten, mede doordat deze niet magnetisch zijn, maar het is me gelukt met wat geduld!

Veel plezier met de jouwe! Ben benieuwd wat jij ervan vindt.

1 like

Dan moet het mij ook wel lukken haha

Dankjewel, zodra ik hem heb post ik hier ook wel even een foto en mijn bevindingen. Heb er zin an! :grin:

1 like