Nice! Heb je ook de pt5000 of sw200 genomen?
De PT5000, scheelde nogal qua prijs en van wat ik begrijp is deze over het algemeen een uitstekende eta2428 kloon. Was geen moeilijke keuze eigenlijk.
Ja, was ook mijn afweging. Ik moet zeggen dat deze beter aanvoelt met opwinden en verstellen als destijds mijn oris 2824… vond ik wel interessant. Ik ben benieuwd, wat jouw bevindingen zijn!
Na 2 weken na aflevering het horloge uit het plastic gehaald. Ben behoorlijk onder de indruk van de afwerking van deze 38mm
Dat wordt plakken deze zomer
Heb hem binnen maar kan gelijk weer terug. Balen zeg, zo lang wachten en hebben ze er eentje zonder logo gestuurd
Dat is inderdaad balen… hopelijk krijg je snel de juiste versie!
Balen dat het niet is waar je om gevraagd hebt. Ik krijg wel enorme mod-kriebels bij het zien van dit model
No-date, 38mm (of was het 40mm?) en mogelijk een standaard 27,5mm wijzerplaat… Gelijk een lefty van maken en op den duur een leuke andere wijzerplaat erin
Nu de dispute afwachten en dan maar weer opnieuw bestellen. Gelukkig gaat het dit keer een stuk sneller en is het wachten korter haha Eerste indruk is wel dat het een fraai horloge is
I Like Watches heeft een kleine ‘unboxing’ video gemaakt, en reviews komen er aan, dus kan je in de gaten houden, mocht je op de schutting zitten…
Heb er overigens ook een op komst, sowieso met custom logo, custom gegraveerde kroon en achterdeksel. En wegens een groot aantal dat via de BSHT tot stand is gekomen voor 250 dollar met pt5000 en 350 dollar met sw200 ex verzendkosten, die zijn dan 20-40 dollar. Dat zijn nog eens prijzen!
Is ie niet mooier zo?
Dat vroeg ik mezelf ook af maar nee, ik vind het te kaal zo.
Times two…Had ook met logo besteld, maar toch
Ik moet zeggen dat de sn0008 me wel bevalt, maar heb nu toch een QC-foutje gevonden, wat vinden jullie ervan:
Ik denk dat je daar niet over mag klagen in dit segment
Waar moet ik naar zoeken? Zie het niet haha
De bezel steekt rechts uit, verder is het echt een strak horloge moet ik zeggen!