San Martin Only

Ik hou hem nog een tijdje om de pols. :smiley:

15 likes

Ik lees dat SM vaak nieuwe versies van bestaande modellen uitbrengt. Bestaat er dus een kans dat deze BB58 ook een upgrade krijgt in de toekomst? Zou namelijk graag zien dat deze in 38mm komt

Van wat ik in mijn contact met SM heb begrepen zit dat in de nabije toekomst in ieder geval niet in de planning.

Dat is spijtig :frowning:

Ik mag nu ook meedoen.

Nou alleen nog een keer de zwarte nato met beige streep in t midden, tudor-style

12 likes

wat ik hier omheb ligt precies tussen de normale en de 58. Gewoon een perfecte maat

Ik heb trouwens ergens gezien dat er ook een 65 hommage is, maar waar vind ik zoiets?

+3 sec in 5 dagen…niet slecht voor een NH35…

11 likes

Prachtig horloge, maar toch wel erg groen hoor haha :rofl:

11 likes

Heb al een half jaar deze San Martin. Zo tevreden over deze duiker, dat ik vorige week de San Martin SN-038G (zwart) heb besteld
(https://a.aliexpress.com/_uZlnRx). Ben benieuwd.

9 likes

Iemand een stalen band voor de 62mas die weg mag?

10 likes

Gek, ik heb deze nu al bijna twee weken om, superlang voor mij…

4 likes

Mooie band! Zelf gemaakt?

Nee, van Ebay. Komt uit Thailand, The Leather Project heet de club.

1 like

Deze nu een paar dagen om. Is voorzien van het PT-5000 kaliber en loopt retestrak. Op de timegrapher exact op 0 sec/dag toen ik hem binnen kreeg en dat doet hij naar 4 dagen dragen nog steeds. Vind het heel bang-for-your-Buck :+1:t2:

14 likes

loopt ook zo goed

16 likes

Vijf dagen geleden gelijk gezet met de On-line klok en nog steeds geen afwijking👍🏻

15 likes

Funny, sinds de aankoop niet meer van mijn pols geweest.

12 likes

Ook nog steeds om de pols.
2 a 3 seconden afwijking per dag tot nu toe en dat is gewoon beter dan mijn Rolex Explorer. Die had 6 a 7 seconden afwijking na de laatste full service bij de Rolex service centre in Brussel. :astonished::grinning_face_with_smiling_eyes: (service alleen was al bijna 4x zo duur als de San Martin)

11 likes

Snap ik heel goed. Het is ook gewoon een gaaf model

1 like