Dan eruit doen loopt veeeeel te goed
Welk type is dit? Is die er ook zonder fluted bezel?
Ik doe het even uit mijn hoofd; type SN-058G.
Voor zover ik weet is deze er alleen maar in deze uitvoering.
Nice!!!
Is dat de nieuwe Tudo… San Martin?
Zo te zien een Sea Gull mechanisch uurwerk. Leuk hoor, maar niet meer dan 250 voor dit uurwerk toch? Ik hoor dat ze na drie jaar het loodje leggen.
Ongelofelijk dat Tudor weer San Martin kopieert Ben ook wel benieuwd wat het gaat kosten en hoe ze er in het echt uit gaan zien.
Qua nauwkeurigheid doet deze het heel erg goed. Na 10 dagen slechts 1 seconde trager. Daar kunnen mijn COSC-gecertificeerde horloges zelfs niet aan tippen👍🏻
Hebben jullie nog ervaringen/ideeën m.b.t. het bestellen via Ali of hun eigen website?
Vind de Tudors mooi, maar waarschijnlijk vind ik de prijs van de San Martin mooier… Ben wel benieuwd wat dat zou moeten kosten.
Ik ook. Zal wel redelijk prijzig zijn voor Chinese maatstaven, 300 ofzo.
Iemand deze al gescoord? Hele fijne maat. Eigen smoel? Heb nog geen merk gezien dat hier op lijkt. Lug to lug is heel fijn. Must resist…
Leuke beater .
Zeker…Heb hem dus maar gekocht…
Ik ben benieuwd hoe hij je bevalt! Zou dit het eerste eigen design van SM zijn? De automatisch vertaalde cryptische omschrijving in de AliExpress omschrijving maakte het niet echt duidelijker.
Dat denk ik wel…Ik ken geen duiker die hier echt op lijkt. Dat vond ik ook de aantrekkingskracht. In combinatie met de mooie afmetingen kon ik hem niet weerstaan.
Ik weet er zo ook geen. Hij lijkt qua kast een beetje op een mini Turtle, maar dan met strakkere lijnen. Ik probeer me nog even in te houden tot jij de jouwe hebt
Ken dit merk ook pas sinds een week ofzo. Veel informatie op internet gelezen en filmpjes op YouTube. Maken mooie hommages.
Je krijgt voor het geld veel horloge voor terug. Impressive!
Heb de SN004-G besteld. Ben erg benieuwd.