San Martin Only

Ik ben met mijn Steeldive (geen SM maar komt wel dicht in de buurt) in het zwembad geweest en hij loopt nog steeds!

1 like

Op de “Hydraulic Press channel” op YouTube een waterdichtheidstest van een Cronos 1000m diver. Tot zeker 2500m blijft ie gewoon doortikken. Het glas blijft tot 3 km gewoon nog heel. Mooi om te zien dat een relatief goedkoop horloge het zo goed blijft doen.

5 likes

Vandaag mijn NA ontvangen. De SM Datejust hommage. Ziet er erg goed afgewerkt uit en voelt zeer comfortabel om mijn 20 cm brede pols. De maat is precies goed, geen link hoeft eruit.

Wilde al heel lang een Rosegold kleurig horloge hebben. Ben er zeer content mee.

18 likes

Zag deze voorbij komen: ze zijn overduidelijk door Grand Seiko geinspireerd… Ook niet verkeerd :eyes:

6 likes

Inderdaad, jammer dat ie 44mm in diameter en 50mm L2L is :sweat_smile:

Deze is wat kleiner, 40.5 mm bij 43 mm

3 likes

Een jaar geleden ofzo heb ik eens bij die gasten gevraagd of ze die GS duikers ook kunnen namaken. Leuk dat ze dat nu gedaan hebben :crazy_face:

2 likes

Flinke korting nu bij Ali

Iemand hier die de laatste versie van San Martins Submariner homage heeft? De SN019, ik twijfel namelijk tussen de San Martin en de Cronos en al helemaal nu de San Martin qua prijs zo interessant is.

En binnen topkwaliteit weer

15 likes

Supergaaf :heart_eyes::heart_eyes:

Wat een aanwinst :ok_hand:t2:

Heb mijn San Martin even op een Molequin bandje gezet :+1:t2:

7 likes

Deze is wel gaaf :ok_hand:t2:

Laatst review zitten kijken. Die cronos is wel iets beter. Qua kwaliteit.

Oeh, deze V3 is zó mooi op staal!

afbeelding

Staat er momenteel een in het blauwe gedeelte. HIER

4 likes

Iemand deze al gespot? Vind m gaaf, geeft me een Unimatic gevoel:

6 likes

Lijkt wel een Unimatic kloon.

Wauw echt niet normaal voor dat geld!

Klopt, vind ik geen probleem eigenlijk (als Unimatic fan) :smiley:

Was niet de bedoeling, maar besteld :sweat_smile:

3 likes

:point_down:t2: