San Martin Only

Ja er komt plekje vrij :wink:

Hou me scherp, wordt gewaardeerd haha :laughing:

1 like

Mooi, heb deze besteld :slight_smile:
Inderdaad Unimatic look & feel

3 likes

De prachtige SN019 aangeschaft in de sale. Nog niet onderweg helaas na 2 dagen, hopelijk komt het snel deze kant op

1 like

Kon je de horloge met een “10 daagse levering “ bestellen? Mijn ervaring hiermee gemiddeld 5 werkdagen en het pakketje is binnen. :ok_hand:t4:

1 like

Nog steeds tevreden mee? Is toch wel eentje die onder de 40mm nu interessant is met de prijzenslag bij ome Ali momenteel (€174 te bestellen zag ik :money_mouth_face:)…

1 like

Ja nog steeds erg blij mee! Tis echt een een mooi en goed afgewerkt horloge. Mooie afmeting ook 39 mm dia (bezel).
Draagt heel erg fijn en comfortabel. Ik hoefde maar één link te verwijderen.
Scheelt toch weer 24 euro ongeveer als wat ik ervoor betaald heb. Dus sla je slag nu de Sale er nog is!
Ik had zelf nog een SM SN059-G (datejust hommage) gekocht. Ook 39 mm dia. Ook weer een erg fijn horloge.

1 like

Super specs, helaas/gelukkig ken ik mijn beperkingen en gaan de platte lugs met die afstand voor mij niet werken.
Maar mooi, jazeker :+1:

1 like

Zal ook vast wel goedkomen, status is nu nog processing order. Wellicht nog drukte van de sale, heb hem 24 juni besteld

1 like

Nu geleverd vanuit België.

https://nl.aliexpress.com/item/4001054353898.html

1 like

Wie heeft er een SN008-G en een smalle pols?
Ben namelijk heel benieuwd naar de ervaringen.

48mm lug to lug en mijn 16,5 pols is meestal geen geslaagde combi namelijk.

Heb geen ervaring met de SN008-G maar wel met de SN004-G. Deze heeft een lug2lug van 45mm.

Mocht je de SN008 te groot vind uitvallen is de SN004 wellicht een goede optie? Is alleen één millimeter kleiner in diameter. Op de wijzers en San Martin logo na lijken ze ook nog eens op elkaar.
Tenzij je de blauwe versie neem :wink:

1 like

Hier ook 16,5 cm pols en ik vond de sn0008-g net iets te groot. Hij zou 40mm zijn maar de bezel is 41mm geloof ik dus draagt groot.

1 like

Ter vergelijking (voor zover het lukte)

13 likes

Mooi spul hoor, prima kwaliteit :grinning:

9 likes

De SM is eigenlijk nog mooier :grinning:

Haha nee, het is niet eens close. De bb58 ziet er in het echt vele malen beter uit dan de SM. :grin:

:slight_smile: heb zelf ook de bb58 :grinning:

2 likes

Ik ben het eens. Normaal vind ik bij sm de finishing beter dan bij Seiko bijvoorbeeld, maar hier vind ik het origineel echt een heel stuk strakker.
Gewoon beter in verhouding ook.

2 likes

Zeker waar ,alleen is de SM echt wel waar voor zijn geld .
En natuurlijk niet echt in prijs te vergelijken voor wat SM daar te bieden heeft ,alleen de ontwikkel kosten en ook zeker voor het uurwerk zijn voor Tudor natuurlijk veel hoger.

3 likes

Vandaag deze mooie compacte San Martin SN045-G

7 likes