Gister mijn nieuwe San martin binnen gekregen. Datejust homage met MOP wijzerplaat. Erg mooi afgewerkt horloge en de band is geweldig. Mijn eerste jubilee Stijl band en het bevalt me goed. De sluiting is ook lekker compact en heeft een duikers/ warme dag extensie ingebouwd.
Gefeliciteerd met je NA. Ik heb de 1,5 mm kleinere versie (andere kleur en wijzerplaat) met de president bracelet. En de PT5000 uurwerk. Zit echt comfortabel om de pols.
De jubilee bracelet heb ik op mijn SKX009 zitten. Ook een erg fijne band.
Geniet van je mooie horloge
Mooie aanwinst .
Lol
Op mn IWC zijn alleen de 3,6,9,12 voorzien v lume.
Dan is deze San Martin veel makkelijker af te lezen in t donker.
Weet iemand eigenlijk waarom IWC dat op die manier heeft gedaan?
Gaaf man!
NA: mijn BB58-jeuk is voor een tijdje opgelost 38mm is echt perfect voor mijn (16,5cm) pols. Heerlijk horloge, hier op een Barton Elite Silicone.
Erg mooie watch Gefeliciteerd!
De NA is binnen, de San Martin SN019 oftewel een homage van de nieuwe Submariner. Sta echt versteld van de kwaliteit die San Martin levert, glidelock clasp is ook super om mee te werken. Deze gaat vaak gedragen worden komende zomer!
Crosspost…maar vond deze San Martin wel lekker shinnen op dit tuinplaatje met nemo waterpistool tussen de border…
Zijn er plaatsen waar je San Martin kan bestellen vanuit EU (warehouse)? Of zijn er mensen die ervaring hebben met de levering van hun pakje na 1/7 vanuit China?
Hi, everybody. I am the creator of Saint Martin: Liao Jiaming, I just came here to exchange and learn with you, welcome to make suggestions and comments on our products, we will strive to do better. thank you very much!
Die is gaaf! Welke is dit?
As far as I’m concerned, I’m wondering…
- Will there be a service center in Europe?
- Will it be possible to sent your new watches from Europe? This due to the new rules that started 1st of July…
I have a watch which is still in warranty, that has a broken lughole, therefore the bracelet pin moves around and sometimes even pops out… That’s why I’m scared to wear it especially when I want to swim with it…
Dat is de SN004G, maar dan de versie van WR Watches. Standaardversie heeft San Martin in cursief lettertype, en dat vind ik echt heel lelijk. Dit logo doet 'm goed
Hi