San Martin Only

Een neppe van Pagani Design??? Ik kan niet geloven dat ze die namaken…

1 like

:joy: weet maar nooit op aliexpress

Ik ben te laat om de 41mm met glidelock nog voor vakantie binnen te hebben :sleepy:

Er zijn veel fakes idd, maar ook veel merken die echt prima zijn. Zoals Pagani, Seagull, Steeldive, San Martin etc.

1 like

Die merken zijn zeker goed. San martin is de enige waar ik zelf ervaring mee heb, maar rest geloof ik ook wel. Pagani lijkt me dan minder, maar toch.
En met de neppers bedoel ik dat ze daar alles namaken. Ik heb wel eens een neppers in handen gehad van een casio die je hier bij elke juwelier voor onder de 100 kon krijgen, en die werd in die landen dus alsnog nagemaakt.
Ik heb zelf die 0008 gehad, bb hommage

Heb zelf ook goede ervaringen met oa horloges van AliExpress. Heb 2 San Martins en één Casiden. Ben er erg tevreden mee. Draag deze horloges momenteel vaker dan oa mijn Oris Aquis.

Ik heb zelf een san martin sub gehad, kwaliteit absoluut top! Maar heb laatst een pagani expl.2 aangeschaft en moet zeggen dat de afwerking van pagani eigenlijk niet echt onder doet aan de SM en kost toch echt een stuk minder. De merknaam vind ik persoonlijk om te janken maar goed, het zijn maar een paar lettertjes he.

Uploaden: 20210716_185846.jpg…

Edit: Band is ook echt top. Solid endlinks waar echt 0,0 speling op zit, maar die divers extension moeten ze niet meer doen, dat komt niet overeen met de rest van de kwaliteit. Echt belachelijk slecht. Is dan wel het enige minpuntje die ik kan ontdekken.

10 likes

Echt een mooie horloge van jou! Ziet er op de foto’s echt gelikt uit. Idd erg jammer van de divers extensions.
Verder echt top!
En qua prijs ook veel aantrekkelijker dan een San Martin.

Mooie foto en ziet er inderdaad erg fraai uit. Dubbelleuk omdat het ook nog zeer betaalbaar is ook!

3 likes

fototje wijzerplaat?

Ja want die ga je idd dagelijks gebruiken op kantoor en thuis :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Gaat erom dat het geen duiker is. Dus why the f. Zo’n extension en nog een gare ook😅

Blijf aan de gang, google is jou mattie🤣

1 like

Absoluut, Deze zat op 113 euro inclusief verzending. wel iets meer dan de gemiddelde Pagani maar dat komt mede door het gmt uurwerkje.

:rofl:

Vooruit dan maar🙃

7 likes

Dank. Had m al gevonden. Ziet er toch wel goed uit,
maar idd die naam!

Ik vind het gewoon jammer, van zo’n mooi afgewerkt horloge. Dat is gewoon mijn mening.
Wat jij ervan vind is jouw ding. :thinking:

Oeh rustig maar hoor. Was maar een geintje. Ga lekker even hulp zoeken als je je hierdoor al aangevallen voelt.

Geef alleen maar aan dat iedereen zijn eigen wensen heeft hierin.

Jouw mening is ook jouw ding toch.
En nee ik heb geen hulp nodig. Maar toch bedankt voor je empathie.

1 like