San Martin Only

Iemand bekend met rubber bandjes en het overzetten daarvan ?

En dan voornamelijk hoe ze aansluiten.

€ 10,91 20%OFF | 19Mm 21Mm 20Mm 22Mm Hoge Kwaliteit Horloge Band Fit Voor Rolex Daytona Submariner Oysterflex Gmt Voor explorer Rubber Siliconen Band

Deze zien er aardig uit en sluiten ook goed af bij de lugs lijkt het

P
Kwalitatief prima, weliswaar op m’n invicta maar sluit redelijk aan

1 like

Ik wil hem ook op een invicta overzetten :grin:.

Is het makkelijk te doen ? En zo ja bepaald gereedschap voor nodig ? Ben echt een leek daarin…

Ik heb het m’n pa laten doen, @Seumpie.

Vakantie in de bol! :orange_heart:

5 likes

Ik nam laatst een vergelijkbaar bandje over hier op het forum. Sluit perfect aan. Gewoon er op zetten als ieder ander bandje.

1 like

Iemand niet die een San Martin datejust MOP heeft? Waar hadden jullie die besteld en kwamen er kosten bij? Sta op het punt er een te kopen. Als iemand er 1 te koop heeft hoor ik het uiteraard ook graag:

3 likes

Tegenwoordig zullen er sws kosten overheen komen. Door die regel verandering sinds juli…

Ik heb van de week een pagani besteld en kwam 18 euro bij. Is te overzien

Op welk bedrag kwam die 18eu derbij?

Ik zat laatst eens te kijken naar een horloge op AE met verzending vanuit Spanje of België. Vreemd genoeg rekenen ze ook extra BTW als het vanuit die landen verstuurd wordt.

Dat heb ik ook begrepen. Enige voordeel hierbij is dat je geen invoerrechten meer hoeft te betalen.
Maar idd wel btw af moet dragen.

Kan er ook naast zitten.maar het is alleen belasting denk ik IPV invoer rechten

Wat ik van de post NL site begrijp is dat er tot 150 euro 4 euro bovenop komt. Dat is te overzien.

Ik heb er eentje gekocht eind oktober, gewoon via San Martin official store op Aliexpres. Top service, ook toen sluiting kapot ging. Kosteloos en snel een nieuwe ontvangen. Ik had geen extra invoerkosten, ze hadden waarde van horloge op 50 usd gezet geloof ik.

10 likes

Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de stalen band van de SM SN007 (62MAS hommage) door een andere stalen band? Zijn er modellen te vinden die net zoals de originele band mooi aansluiten op de kast?
Bedankt!

En hij is besteld! Nu in spanning afwachten op het pakketje. Hopelijk niet te veel vertraging op de zending…

1 like

8 likes

Heb er geen ervaring mee, maar zit er stiekem toch vaak naar te kijken. Heb zelf wel de Vintage Diver, waar ik overigens erg content mee ben.

Misschien toch maar de GMT bij de collectie toevoegen.

6 likes