San Martin Only

Ik twijfel tussen twee San Martins voor een volgende aankoop… De twijfel komt vooral door uurwerk. Heb al een horloge met pt5000 en die loopt echt voorbeeldig (al maanden op +1 per dag). Dat gmt uurwerk heb ik weinig kennis van en moet zich volgens mij nog enigszins bewijzen.

Dus…welke van deze twee zouden jullie kiezen?

Deze vrij bescheiden:

Of deze redelijke klatser:

6 likes

Ik zeg de gmt. De pt5000 is super, loopt goed, maar als je de gmt koopt weet ik misschien hoe t bevalt :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

Ik heb uit twijfel zelf een steinhart gmt op de kop getikt

1 like

Persoonlijk vind ik de GMT te druk. Dus voor mij heeft de BB hommage de voorkeur.

3 likes

De bb hommage is zeker mooi. Ik wou een gmt maar twijfelde ook aan t uurwerk

is dit geworden
rot foto, met flits in redelijk donker genomen

3 likes

Gister binnen gekregen niks extra hoeven betalen :+1:

Dit horloge heb ik dus ook. Zit als gegoten en ziet er super strak uit! Draag hem dagelijks! :+1:t4:

Hmmmm….ikzelf neig naar de GMT. De BB hommage is ook erg mooi. Zeker ook eentje om in de collectie te hebben. Maar mijn voorkeur zou toch naar de GMT gaan om als eerste aanschaffen.

1 like

Sowieso een moeilijke keuze… Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld over deze GMT. Uiteindelijk een andere GMT gekocht. Dit type is wel meer aanwezig bij het dragen dan de bb hommage. Daarom zou ik eerder voor de bb hommage gaan. Dat is natuurlijk puur persoonlijk.
Welke het ook wordt, ben benieuwd naar je bevindingen. Beide zeer mooie horloges.

1 like

Hij zit inderdaad fantastisch en de afwerking is ongelooflijk. Ik wissel af met andere duikers. Ik vind het wel elke keer wennen aan de faux patina van de lume. Eigenlijk de enige reden waarom ik soms een andere kies.

Ik vind het wel wat hebben. Maakt het voor mij juist iets anders weer.
En ja afwisselen van horloges is op zijn tijd ook weer erg leuk.

Ik zit zelf heel erg te leunen richting de Vintage GMT. Datumvensters zijn een complicatie die mij gesloten kunnen worden. Het enige wat ik anders zou willen aan dit horloge zijn de wijzers. Heel erg in de verleiding om aftermarket snowflake wijzers te kopen en het te modden. :x Helaas is nergens de snowflake GMT wijzer te koop, maar ach.

Erg mooi idd! Er is vast wel iemand hier die z’n San Martin datejust wilt verkopen om een andere forumlid blij te maken? :innocent:

1 like

Best blij met deze

14 likes

Vandaag een drietal NATOs binnengekregen. Voor iedereen die twijfelt, vanaf 23 augustus heeft AliExpress weer een sale en zal de SN019 ook goedkoper zijn.
Ideaal moment om de knoop door te hakken. Fantastisch horloge voor het geld.

10 likes

Zeker , en die Nato bandjes staan ook prima :+1:

1 like

Wow! Deze gaat nog veel gedragen worden. Wat een afwerking, wat een goed gevoel op de pols, wat een uitstraling. Aanrader!

13 likes

gaaf ding

1 like

10 likes

Iemand die er in slaagt om die onder de 319 euro in het mandje te krijgen?
Link naar Ali

Ze adverteren daar met "$3 off on every $30 spent’ maar dat lukt me precies toch niet…

Zeker. Voor €226,03 zelfs.