Als ik op nu kopen klik gaat de prijs meteen naar €240,-
Ha, dat doet ie hier pas als je na ‘koop nu’ effectief richting bestellen gaat… Maar goed om te zien dat het dus lukt. Wel verbazingwekkend dat de ene op 244 uitkomt, de andere op 240, de andere op 226…
Volgens mij scheelt het als je via de app op je telefoon besteld.
228,38 hier op de app via telefoon.
Hoelang is de levertijd ongeveer?
Mooi! Ik heb de SN004-G, dezelfde eigenlijk maar met een zwarte wijzerplaat.
Ik ben wel benieuwd, hoeveel invoerrechten en BTW je nog moet betalen (en misschien handelingskosten…).
Aangezien per 1 juli de regels zijn veranderd op alles wat buiten de EU is aangekocht.
Inderdaad, heel mooi.
Ze zeggen dat brons met de jaren alleen maar mooier wordt.
Same here… Fantastisch!!!
Tof! Was al fan van dit model, maar nu met die leather dial (!) kon ik 'm niet langer weerstaan… Incoming dus
Ben ik ook wel benieuwd naar
Beste San Martin liefhebbers.
Ik zag het hier nog niet staan. maar de Explorer 36mm variant is uit. met normale indexering kleur ipv patina. vorige waren 39mm begreep ik.
Toen ik het horloge voor het eerst zag op Ali dacht ik, wow leuk ding hoor!
Maar als je er wat langer naar kijkt… de bezel vind ik te groot/dik in verhouding met de kast en geen applied indices. Gemiste kans imo.
Wel ziet de band kroon en brush op de kast er goed uit!
hahaha ja de kast en endlinks zien er niet uit. uit proportie. Je hebt wel de keuze uit het logo op de wijzerplaat. dat scheelt. het bandje is zeeer goed! en het kroontje mocht wel wat kleiner
Daarom kun je beter de alpha hebben! Perfeeecte homage. Beste explorer 1 homage die er is.