San Martin Only

Eens! alleen had de kroon wel iets anders gemogen. daar falen de meeste altijd in. Ook in de indexeringen. altijd zo’n groene gloed overheen. hoe perfect een homage ook kan zijn, als ze groen ogen is het al gelijk een afknapper bij mij.

3 likes

@smiths: Ik kan mij niet over de slechte aansluiting van de end-links zetten. Deze foto laat dat perfect zien.

2 likes

over welke heb je het

De band van de Smiths vind ik veel meer premium ogen dan die van de Alpha en de SM.

Hier nog een betere vergelijking.
Foto komt van @Tilo

5 likes

lijkt wel net een Explorer 214270 om zijn pols… toch apart dat dit een 36mm is. oogt totaal niet zo

Dit is toch wat minder hoor (foto van @Watchlover7 ) :
image

Hoe is dat bij die San Martins?

1 like

Dat had ik gezien. Maar volgens mij is dat een design keuze. Ik vind het niet storend in ieder geval.

Mooi hoe de kroon wat verzonken in de case zit :+1:

Lijkt me echt dat de endlinks niet goed passen en dat het niet een bewuste designkeuze is.

ai dat is wat minder ja. maar goed je kan niet alles hebben. voor de rest is dat vast wel een leuk horloge

1 like

jaa echt een topper dit. ongelofelijk. ik heb namelijk zelf de Rolex explorer 1 114270 gehad. en dit komt toch echt bizar dicht in de buurt. heerlijk! altijd leuk zulke goede homages vinden op het internet

1 like

Die Alpha ziet er wel goed uit zeg! Proporties kloppen absoluut bij dit horloge😍

1 like

haha thanks!

Hoe zit het nu met de invoer en BT als je koopt op aliexpress en naar België moet verzonden worden?

35.20€ Moest ik extra betalen aan voor mijn SN004-G

1 like

puur geldklopperij. Als de VAT door aliexpress werd afgedragen dan vraag ik me af welke formaliteiten 24 euro kosten en waarom je BTW inport dient te betalen?

1 like

Akkoord!

nu las ik net dat je op bedragen boven de 150 € zowieso invoerrechten moet betalen omdat die dan niet door de webshops zelf betaald worden. Raak er als consument maar eens aan uit!

Niet iedere verkoper draagt standaard de btw af. Bij uitchecken zie je dit pas. De San Martin store doet dit niet dus wanneer je wordt onderschept is het gewoon betalen.