San Martin Only

Volgens mij is het wel zo dat San Martin een price adjustment doet, de evt invoerrechten gaan eraf. Deze komen er bij de verzending weer bij maar je betaalt dus in ieder geval niet extra.

€10,40 btw is niet veel. Weet niet wat het percentage is in België maar de gemiddelde SM zit toch wel rond de €200,00. In NL betaal je dan meer dan €40,00 BTW.

1 like

Klopt vandaag iets besteld, de btw ging eraf. Komt er via de dhl straks weer bij

1 like

Met de pencil hands toch wel erg apart…

8 likes

Ligt het aan mij of lijken alle prijzen van San Martin in een behoorlijk stijgende lijn te zitten…Staat nog even los van de bijkomende invoerkosten, die neem ik wel voor lief.

Je hebt gelijk. Ze hebben geleidelijk aan de prijzen verhoogd met elke nieuwe release. Er zijn ‘verbeteringen’ doorgevoerd die de prijsverhogingen zouden rechtvaardigen. De prijsrammer is het niet meer. Volgend jaar zit een beetje model van hen rond de 500 dollar.

1 like

San Martin Bronze pilot dial A met de NH35 en wat patina

4 likes

7 likes

tof ding man!!!

1 like

Erg geslaagd!!

1 like

Thanks, heb hem al een tijdje maar de band gisteren binnen gekregen hier vis HF lid. :+1:

1 like

welk model is dat horloge?

1 like

De SN045 G

1 like

mooi echt mooi… en die prijzen ook. Soms wil je gewoon een hele verzameling aanschaffen van San Martin. De vul maar een horlogekist aanbieding :grin::grin::grin::grin:

Ik heb zelf deze 6105 bronze editie met groene wijzerplaat, fantastisch horloge ook.


15 likes

Ja die inderdaad, daar wacht ik ook nog op :joy:

2 likes

San Martin lume :sunglasses:

10 likes

San Martin lume nr. 2

11 likes

Blij met de nieuwe SM, de versie met female endlinks.
Korting bij afrekenen wegen invoerrechten, maar deze zijn niet in rekening gebracht. Kwaliteit prima!

11 likes

Crosspostje van mijn bronzen knaller…

9 likes

Erg mooi horloge en kleur wijzerplaat :ok_hand:t4:

1 like