San Martin Only

Shots waarbij de lume nog heel licht zichtbaar is blijven toch fantastisch!

11 likes

Dit is de uitvoering met nieuwe band en sluiting toch ?

1 like

Is dit de versie met leder wijzerplaat?

Jazeker

1 like

Nice, ook besteld maar nog onderweg helaas. Female endlinks bijbesteld of zaten ze er al op?

Ook besteld :slight_smile: ik had de versie besteld met pencil hands maar kreeg de Mercedes hands. Toch erg blij mee :slight_smile:

1 like

Dat klopt helemaal

1 like

Thanks voor de info, heb 'm zelf met de mercedes hands besteld en ziet er zeker goed uit! Die female endlinks zijn alleen helemaal uitverkocht dus dat is dan weer balen…

Geweldig model 39mm. maar wauw wat een gemiste kans… ceremic bezel :pensive: :sleepy:
voor de rest ziet hij er zo gaaf uit. helaas wel alleen dit logo wat ze aanbieden.



9 likes

Aluminium bezel en hun eigen hexagon logo en hij was super geweest!

2 likes

Juist. Alsof ze het expres doen he -_- laten we eindelijk een mooie maken… maaaaar… we doen lekker een verkeerde bezel insert erin en lelijke logo erop.

1 like

3 likes

prachtig wanneer de wijzerplaat zo hoog zit.

1 like

Dacht precies het zelfde toen ik het horloge zag! Het is inderdaad als of ze het expres doen. Die explorer 36 mist weer de applied indexen en de numerals zijn te klein.

De 39 explorer met een vintage dial? Wtf​:rofl::rofl: weet zeker dat we niet de enige zijn die ze om die redenen laten liggen. Het moet wel kloppen imo… als je een homage maakt doe het dan goed​:yum:

Uiterst fotogeniek

5 likes

5 likes

Ja maar dit is het zelfde als iphone die allang de iphone 45 kan maken maar niet doen natuurlijk. anders willen mensen niet meer kopen hahahaha. Ze houden de mensen onder hun duim :smiling_imp: nee maar zonder de dollen, OF ze begrijpen het gewoon niet, OF ze doen het expres

Mijn enige, dus mooiste San Martin :wink:

7 likes

Helaas meteen ook je lelijkste dus. Gauw nog eentje kopen!

1 like

En mijn grootste, kleinste, duurste, goedkoopste en dat allemaal in één horloge :muscle:

1 like