San Martin Only

Oh nog onderweg! Altijd spannend dat wachten op leuke dingen!

Ben heel erg benieuwd naar je bevindingen.

1 like

Gisteren de groene SN017G binnengekregen. Zag hem hier al vaker langskomen. Verassend goed uitgevoerde Submariner homage: dial, bezel, polijstwerk, band. Maximale kudo’s. Heb voor de clean dial gekozen: geen logo’s of text. De referentie is SN017G v3. Persoonlijk vind ik cyclopsen helemaal helemaal helemaal (dus 3x) niks. Specs verder: Seiko NH35 automaat, 40.5mm kast en lugs van 20mm.

10 likes

Je kan die dingen eraf halen, warm föhnen en dan eraf peuteren. Opgelost :grin:

Sinds afgelopen weekend mag ik mij hier ook tonen


Phyl wilde er vanaf en Number4 had deze eens ooit aan mij laten zien en bleef in mijn hoofd zitten, dus de deal was snel gemaakt.
Ben er zeer content mee, zeker gezien de prijs :ok_hand:t2:

7 likes

Gaaf man, staat opvallend netjes onder je overhemd met die cleane dial. Groen is cool :white_check_mark:

1 like

Thx Gup. Ben aangenaam verrast door de kwaliteit. Had ik niet verwacht.

Dank je voor de tip. Die cyclops gaat eraf zodra mijn irritatiegrens is overschreden.

Hoe vind jij jouw horloge?

1 like

I know right? Mijn SM is ook een blijver, wat een fijne klok voor dat geld :+1:

7 likes

Mijn SM is nooit aangekomen… volgens WR watches hebben ze enorme problemen met de douane in NL en zijn meerdere pakketten terug gestuurd… al 2 maanden aan het wachten dus heb maar om een refund gevraagd… :expressionless:

5 likes

Op internet staan genoeg voorbeeld filmpjes om het schade vrij te doen, die irritatie is er sneller als je denkt :smile:

De mijne bevalt erg goed, zeer veel waar voor je geld.

1 like

Zonde man, mooi ook met deze dial!

1 like

Zonde inderdaad! Ikzelf heb dezelfde horloge maar met de zwarte wijzerplaat.

Frustrerend dat hele gedoe bij de douane. Sta eigenlijk op het punt om wederom een SM aan te schaffen. Hmmmm…

Moet zeggen dat ik dit jaar een paar horloges met succes heb besteld vanuit China. Wel met een “7 of 10 daagse levering”.
Tja twijfel wederom :thinking:

1 like

Een prachtexemplaar Gup. Sjiek bandje, hele mooie combo.

Chips is dat. Ik heb bij San Martin zelf besteld. Met FedEx. Binnen 6 dagen binnen.

2 likes

Haha, na bijna 1 volle dag zit ik nog onder de irritatiegrens.

1 like

Wacht maar tot morgen :face_with_monocle:

1 like

5 likes

Spannend… De bekende invoerkosten zijn betaald en hij is biiiijjjjna binnen.

11 likes

Hier snel even de eerste fotos. Vanwege prive omstandigheden heb ik het hoofd niet staan bij horloges op dit moment.

16 likes

sterkte :+1:

1 like

Sterkte…

1 like