Even een vraag aan de san martinos hier. Ik wil de nieuwe 36mm explorer van sm kopen maar twijfel sterk of ik een custom logo pak met de tekst ‘san martin’ of gewoon het nieuwe hexagon logo. Ik neig naar de tekst… bedankt voor jullie mening alvast
Dat is erg persoonlijk. Zelf heb ik bij de SN059-G (date-just) een hexagon logo en bij de SN004-G ((vintage Diver) de geschreven tekst logo.
Zelf zou ik bij de “Explorer” horloge voor de hexagon kiezen.
Hoe dan ook vind ik het een erg mooi horloge.
Ja ik heb een sm submariner gehad en deze vond ik heel druk door het hexagon logo… vandaar mijn twijfel. Normaal vind ik bij opgedrukte indicies hoort ook een opgedrukt logo …lastig. bedankt voor je input!
Nee i know. Wat ik bedoel is dat de dial van een sumo iets groter is waardoor het hexagon logo niet storend of te druk is. Bij mijn submariner had ik dat wel
De San Martin SN017G is een van de beste Seiko 6105-8110 a.k.a. ‘Captain Willard’ homage.
Snelle specs: Seiko NH35A automatisch uurwerk. Kastdiameter van 44mm en let op een lug-to-lug van 47mm. Slettenbandlugbreedte van 20mm. Nog steeds op de originele leren band.