Ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de vintage diver. De rivet bracelet is mooi, ik heb een niet al te grote pols (16cm), afwachten tot de female end links binnen komen en dan eens kijken hoe het staat. Voor nu op een perlon strap.
@Shaggadellick ; de datejust homage, is dat 41mm? Heeft iemand toevallig de 36mm en een foto’tje?
Welk model is dit? Prachtig klokje!
Oeh ziet er erg mooi uit! Thanks voor de foto’s, het wordt tijd dat ze hier binnen komen.
Ik heb net geprobeerd de rivits band in te korten, zoals je een beetje kan aanvoelen is het niet gelukt. Zodra ik kracht op de 2 schroevendraaiers zet schiet de band telkens weg, iemand tips hoe ik die rot dingen los kan krijgen??
Dat is de eerste minpunt wat ik ontdekt heb, hopelijk een kleinigheidje.
Ik gebruik een kleine bankschoef (gebruik ik alleen voor sieraden/bracelets ed) waar ik de bracelet voorzichtig tussen klem. Er zit een rubber bescherming op de bekken dus geen krassen oid.
Dit maakt het los/vast schroeven van dit soort bracelets erg makkelijk.
aan een kant heb je een tool als dit nodig
(koop zon watch kit op amazon, voor 10tje te krijgen en gebruik je vaker dan je denkt)
daar hou je de schroef stevig mee vast aan een kant… kracht zetten en zorgen dat ie niet wegglijdt… aan de andere kant kan je dan met een kleine philips voorzichtig de schroef losdraaien. Komt allemaal aan op gevoel en plak de rest van de band af met isolatietape zodat als je een keer uitschiet je niet meteen krassen hebt.
succes
project dial ontwerpen nog steeds bezig… vindt dit toch wel geslaagd?
let niet op de centering en het feit dat er geen wijzers zijn
Netjes, en dan de letters mooi opgelegd van San Martin
ze kunnen daar alleen maar letters printen, niet opleggen. maar het is vrij dik geprint. in ieder geval beter als het grote hexagon logo denk ik. dankje voor je mening!
Die Perlon staat ‘m best prima!
Persoonlijk vind ik het hexagon logo wel cool. Als je een custom dial laat maken, waarom dan niet met je eigen naam?
omdat ik een naam op een dial stijlloos vind uitzien
San LeRoyale?
hahaha:D
Woon jij toevallig in Brabant, zo’n bankschroef is wel de oplossing denk ik. Voor die 1x dat ik dat nodig heb is het wat overdreven om zo’n ding te kopen.