Ik zou een handdoek oprollen, zorgen dat de schroevendraaiers juist zitten en een beetje kracht zetten aan één zijde. Als ze eenmaal los zijn, tegenhouden met je wijsvinger om de schroef volledig los te draaien. Mocht het niet lukken, probeer deze methode eens: https://youtu.be/xBEcNGMIqz8
Klopt omgeving Den Bosch.
Ik ga het later eerst proberen in een normale bankschroef (ingewikkeld in papiertape), die heb ik wel.
Mocht dat niet lukken zou ik dan om jouw hulp mogen vragen? Woon in haaren dus das bijna om de hoek.
Heeft iemand hier toevallig een SM gmt pepsi op jubilee?
Pagani Design heeft ook een GMT in een Pepsi, cola en Batman variant. Heb er toevallig een incomming. Die schijnen ook best goed te zijn voor het geld. Kost ongeveer 90 euro nu op Aliexpress:
Ik heb ook al tijden het gevoel dat ik die nodig heb! Zeer mooi, thanks voor het delen van de pics en als je hem ooit moe bent hoor ik het graag
Ben benieuwd als hij binnen is. Ik heb ook vaker gehoord dat die prima waar voor het geld zijn!
De Pagani Pepsi heb ik ook, was mijn eerste AliExpress horloge een jaar of twee geleden. Ik denk dat ze nu al een aantal iteraties verder zijn, maar degene die ik kreeg heeft nogal een losse bezel en een redelijk slecht werkende movement.
Bovendien is de bezel niet keramisch en dat vind ik nou net top aan de SM pepsi. Het scheelt wel nogal wat geld natuurlijk. Ik zie dat ze alleen nog een SM no logo in de Ali store hebben voor 429 euri. Ik heb de mijne in een sale gekocht voor ~€320 inc invoerrechten.
Voor de grap een paar snelle vergelijkingsfoto’s. Ik vergat nog te vermelden dat het stalen bandje van Pagani van ellende uit elkaar viel dus heb hem op een blauwe waffle strap gezet
Ze hebben van vrijwel alle modellen een versie 2 en van sommige een versie 3. Dus die zijn beter dan de vorige versies maar een San Martin zal beter zijn
Vanaf deze foto’s vind ik het verschil best groot in het voordeel van sm, de Pagani ziet er blikkerig uit en ook de gebruikte kleuren vallen tegen. Is dat in real life ook zo?
Is ook het verschil tussen een aluminium en een ceramische bezel. Heb zelf de Pagani Pepsi en San Martin is zeker beter, maar voor het geld, draag ik de Pagani erg graag.
Hebben ze zoiets ook in een DayDate idee
Kak, vergeten dat ik mijn horloge uitgedaan en op mij schoot gelegd had. Daar kwam ik pas achter toen ik opstond
De klap deed mij vermoeden dat er meer schade zou zijn, gelukkig alleen een deukje in de bezel.
Baal toch wel ach ja, zo doet de 2e minder pijn…
Schade is inderdaad goed zichtbaar. Heb je erop gestaan ofzo?
Ga je het nog repareren/vervangen?
Wel weer een goede reden voor een nieuw
Dat valt mee, is te vervangen.
Maar schrikken is het altijd.