San Martin Only

Die linker is prachtig! :heart_eyes:

1 like

Ik ben daar ook erg content mee. Is zoals gebruikelijk bij SM goed afgewerkt, en draagt erg comfortabel. PT5000 loopt als een zonnetje :ok_hand:t5:

Thanks :+1:t5:

1 like

Na lang een keer een san martin sub. Echt een prima ding. Wil ook nog een keer een ander model van sm proberen. Kwaliteit is prima.

12 likes

Dankzij deze foto’s ook maar eentje besteld. Wilde eerst wachten op de SM versie maar dat duurt misschien nog wel even. Voor gouden (!) versie met groene dial gegaan…zal pics posten langs mijn SM ‘datejust’ als deze binnen is.

2 likes

Ben benieuwd :+1:t5:

Moet zeggen dat de horloge mij goed bevalt. Uurwerk doet het erg goed, en nauwkeurig. Echter bij het schudden van je pols hoor je de rotor wel goed draaien.

Afwerking is prima, maar geen SM niveau. Maar voor de prijs echt wel top.

De mijne had ik binnen twee weken binnen.

1 like

Waar kopen jullie een SM, met name die sub van van @subman bevalt me wel, heet dat ding niet “waterghost”?

San Martin Official Store op AliExpress.

Heb de nieuwste Explorer homage besteld en zou komende week binnen moeten komen. Tegen die tijd maar even wat foto’s posten! :grinning:

2 likes

Deze heb ik nu ongeveer twee jaar. Blijft geweldige prijs/kwaliteit verhouding.

7 likes

Ook tijdens carnaval laat de SM mij niet in de steek :wink:

3 likes

Onderstaand horloge staat in het blauwe gedeelte waarbij de opbrengst naar het goede doel gaat.

Zie het - geen woorden maar daden - topic van @BroederBill

Gezien zijn contacten stem ik het doel af met hem af.

San Martin sn045 g

3 likes

Na wat geklungel en met wat krachttermen gestrooid te hebben is hij eindelijk ingekort


Wat een rot systeem is dit zeg, 1 punt van een schroevendraaier is afgebroken (Chinees ding) ongelofelijk.
Nu zit hij eigenlijk net te strak, ben bang dat wanneer ik er 1 schakel er tussen zet hij weer te los zit. We gaan dat binnenkort toch weer testen, de ellende…

3 likes

Binnenkort weer

5 likes

Kan echt naar die dial staren.

Heeft iemand nog tips voor een goede silicone strap?
Of misschien nog eentje liggen die mooi past op mijn Water Ghost?

11 likes

Watchbandit, fantastische kwaliteit, reukloos, geen stof, geweldig :+1:

1 like

Na een V1 en een V2, nu de V4 rond de pols

14 likes

Lekker hoor!

1 like

ik wacht even tot de sale. is me net iets te duur.

1 like

Er komt ook nog een black bay kopie aan in dezelfde case met mogelijk meer kleuren dus dat is misschien ook nog iets om af te wachten.