San Martin Only

Ow das echt nice.
Hoe weet je dat?

Las het op watchuseek waar ze een eigen subforum hebben

1 like

Kijk…inside information. :+1:

Ik blijf blauwe gedeelte nauwlettend volgen👀, heb toch serieus een pepsi gmt op jubilee nodig😁. Achteraf gezien moeten kopen toen ze nog wat gunstiger geprijst waren bij SM😥…

Er blijft een vraag hangen: wat is er gebeurt met de v3, ingenomen door de Germans?

Zonder dolle, zijn er grote verschillen tussen de versies?

Daar was hij dan :partying_face:

21 likes

En lume

4 likes

Dat is het mooie van SM, altijd goed lume :ok_hand:t5:

1 like

De sm sub blijft leuk. Maar als iemand een andere leuke sm wil ruilen laat maar komen.

6 likes

Bij deze…Even wennen dat 'goud’:astonished:, die tiffany blauwe kon ik niet laten liggen in het blauwe gedeelte.

9 likes

En? Groot verschil in kwaliteit tussen de SM en de Cadisen?

Ja toch wel, kast band en polijstwerk is bij die SM gewoon erg goed. Je krijgt wat je betaald, eigenlijk zijn op die foto 3 prijsklasse’s te zien met bijbehorende kwaliteit. Waarbij die SM stukje duurder is maar zeker next level qua afwerking.

1 like

Mooi exemplaar deze! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Dankjewel! Hij is in het echt nog mooier en vind het ongelofelijk dat dit voor het geld mogelijk is. Hij is natuurlijk niet zo goed als de 114270 die ik had maar het scheelt maar heel weinig. :smiley:

2 likes

Ziet er goed uit de Cadisen. Ik vond de gouden kleur iets to much voor mezelf. Daarom kocht ik de SM date-just versie in de rosé-kleur met de marble dial.

Echter wel mooie kleurencombinatie dat goud met groen.

De Tiffany blue horloge staat ook mijn lijstje. Wel die van SM.

Hoe bevalt dat rosé gold ?

welk model is dit ? ziet er razend scherp uit de bezel

1 like

Dit is de San Martin Water Ghost V4.0 SN084-G.
Is een homage aan de Sea-Dweller met een case van 43mm.

Super blij mee! Horloge is naar SM standaard afgewerkt. Draagt ook heel fijn, de band zit erg soepeltjes om mijn pols. Ook de marble dial vind ik erg mooi en past goed bij de rosé kleurige kast en bracelet.

7 likes

mwehhhhh jammer…