San Martin Only

Durf ik nog niet te zeggen. Ze hebben bij mij iig snel verstuurd (28 juni besteld, vanavond in huis). Gratis verzending en betaald via PayPal (gelinkt aan credit card), dus ben daarin iig ingedekt. Ze hebben een specifiek EU warehouse en zie daar de DateJust homage niet tussen staan trouwens, dus mocht je via hen bestellen is t aan te raden daar op te letten.

1 like

Mooie band :ok_hand:
Waar heb je die vandaan?

1 like

Ohja inderdaad ik zie het.
Geen idee wat beter is dan ali of bij hen…

Als je echt graag dat ene model wil, lekker via AliX, de (nog net) beschikbare kortingen pakken en hopen dat ome Douane te lui is om die van jou te openen. :smiley:

Die heb ik hier op het forum van iemand overgenomen. Weet niet meer van wie.

1 like

Ook maar weer eens getrakteerd op een mooie 62mas V4

11 likes

een vervroegd verjaardagscadeautje voor mijzelf. Was benieuwd hoe een 36mm mij zou staan (mijn andere meest gedragen horloge is een Seiko Samurai), en ben blij verrast! De afwerking is belachelijk goed voor een sub-300 horloge, vooral de bracelet. En binnen 4 dagen binnen.

9 likes

12 dagen om de pols inmiddels, heerlijk horloge!

6 likes

Fijne zondag allemaal :beach_umbrella:

17 likes

Heb ‘m inmiddels besteld.
Met de blauwe MOP dial.
Ben erg benieuwd…

Wat een heerlijke swapper :laughing: wat je er aanhangt, leer, mesh, tropical, alles poremt goed !

7 likes

4 likes

Net te laat voor de sale (maar goed, binnen 2 maanden is de volgende), maar die blauwe wijzerplaat ziet er ook echt geweldig uit. Moet zeggen dat ik een fan ben van de printed hex logo. Lijkt erop dat San Martin eindelijk hun logo verwarring aan t oplossen is. Welk logo ontwerp is jullie favoriet eigenlijk?

3 likes

Heeft SM een hommage aan de omega seamaster? Die zou ik graag eens willen proberen voor ik er zoveel geld aan zou geven…

volgens mij niet. pagani wel

Heeft iemand wel eens een San Martin via watchdives.com besteld en wat zijn dan de ervaringen ?

Vintage of modern?

Ik hoor ook wel wat geroezemoes over de Octopus Kraken.

3 likes

De bovenste is de 300 heritage. De onderste marinemaster geen Seamaster

Modern zoals de Sea ghost van Heimdallr.

3 likes

Gewoon doen !! OP een ONDER-ligger :sunglasses:

7 likes