Durf ik nog niet te zeggen. Ze hebben bij mij iig snel verstuurd (28 juni besteld, vanavond in huis). Gratis verzending en betaald via PayPal (gelinkt aan credit card), dus ben daarin iig ingedekt. Ze hebben een specifiek EU warehouse en zie daar de DateJust homage niet tussen staan trouwens, dus mocht je via hen bestellen is t aan te raden daar op te letten.
Mooie band
Waar heb je die vandaan?
Ohja inderdaad ik zie het.
Geen idee wat beter is dan ali of bij hen…
Als je echt graag dat ene model wil, lekker via AliX, de (nog net) beschikbare kortingen pakken en hopen dat ome Douane te lui is om die van jou te openen.
Die heb ik hier op het forum van iemand overgenomen. Weet niet meer van wie.
een vervroegd verjaardagscadeautje voor mijzelf. Was benieuwd hoe een 36mm mij zou staan (mijn andere meest gedragen horloge is een Seiko Samurai), en ben blij verrast! De afwerking is belachelijk goed voor een sub-300 horloge, vooral de bracelet. En binnen 4 dagen binnen.
Heb ‘m inmiddels besteld.
Met de blauwe MOP dial.
Ben erg benieuwd…
Net te laat voor de sale (maar goed, binnen 2 maanden is de volgende), maar die blauwe wijzerplaat ziet er ook echt geweldig uit. Moet zeggen dat ik een fan ben van de printed hex logo. Lijkt erop dat San Martin eindelijk hun logo verwarring aan t oplossen is. Welk logo ontwerp is jullie favoriet eigenlijk?
Heeft SM een hommage aan de omega seamaster? Die zou ik graag eens willen proberen voor ik er zoveel geld aan zou geven…
volgens mij niet. pagani wel
De bovenste is de 300 heritage. De onderste marinemaster geen Seamaster