San Martin Only

Gisteren deze binnen gekregen. Zoek eigenlijk al jaren de Squale Pan Am maar die is gewoon niet te vinden. Kwam deze recent tegen op ebay voor een leuk prijsje en vermoed dat het een San Martin is maar weet het niet zeker. Het model op de San Martin website heeft veel meer een goudkleurige handset… Maar goed, ben er erg blij mee, de GMT hand (beetje verborgen op dit tijdstip) werkt ook gewoon :slight_smile:



7 likes

Rechts lijkt op de foto wel gigantisch :astonished:, best subtiel normaal gesproken. Wel grappig zo langs elkaar, echt totaal verschillend. Beide indrukwekkende kwaliteit imo…

9 likes

Zo! Ik mag nu ook meedoen hier. Zojuist de SN017 V3 opgehaald. Ben onder de indruk. Echt wel even een klapje beter dan bijvoorbeeld Pagani Design. Happy!

15 likes

Crosspost…vond het wel een mooi plaatje :grin::yum:

10 likes

Ik blijf me over deze San Martin SN017G verbazen. Topafwerking, mooi, NH35 uurwerk loopt super. Diameter is 41mm, lugs 20mm.

11 likes

13 likes

Hey cool, heb je dezelfde laten maken als mij :stuck_out_tongue: nice.

image

ik heb mijne verkocht maar vond het wel grappig. heb wel de explorer versie nog :smiley:

geniet ervan

6 likes

@LeRoyale Ik gok dat ik de jouwe heb gekocht van @Riepos

Dankjewel, komt zeker goed het is een heerlijk horloge!

2 likes

Hij is onderweg naar Amsterdam :grin: wie het weet mag het ?? zeggen ??


DE FOTO IS FF GELEEND :wink:

6 likes

Over genomen van Roy @LeRoyale deze coole polshanger :grin:
Persoonlijk vind ik de wijzerplaat San Martin in het lettertype Bodoni ietsje mooier staan.

7 likes

Uit z’n doosje en hup meteen mee op de zeilboot, een echte werkklok :grin:

13 likes

Deze zojuist gekocht:
San Martin sn004 limited edition.
Eindelijk een BB58 hommage met 38mm diameter en 46 mm lug to lug en 20 mm bracelet.

In de sale bij de San Martin store en via watchdives.


foto van watchdives

15 likes

Hoe bevalt hij? Is dit pt5000 of sw200? Ik twijfel om hem ook te bestellen. Heb je er invoerrechten op moeten behalen?

Bevalt echt heel goed. Pt 5000 loopt ook mooi. Enige probleempje was een keer met de sluiting maar na contact met SM direct kosteloos een nieuwe gekregen.

Oké zit zelf te twijfelen.
Met de zomersale kom ik uit op €280. Geen idee of ik import oid moet betalen.
Ben wel erg benieuwd wat ik kan verwachten qua kwaliteit/levensduur tov een Seiko van 500€.

8 likes

10 likes

Zelfs geen tijd om de band op maat te maken? Of vind je zo’n losse band prettig?

(ik hou van iets strakker :slight_smile: )

Mocht je nog twijfelen, ik heb zelf via SKBwatches een SM ( besteld. Verzonden binnen Europa, dus sneller in huis en geen BTW/invoerkosten. Met kortingscode SKB15 zit je dan onder de €280 en volgende week in huis.

Goeie tip.
Is deze site betrouwbaar?
Wil zelf de datejust hommage twijfel tussen de blauwe en grijze dial