San Martin Only

Ja San Martin begint zich een beetje uit de markt te prijzen. Nu komen er ineens andere alternatieven om de hoek kijken.

2 likes

Het helpt denk ik ook niet dat de Euro nu echt tering zwak is.

Het verschil in kleur tussen de verschillende oranjes is wel erg opvallend hier, jammer!

8 likes

Ik heb een sm gehad om gewoon eens te kijken wat het is (sub). Iedereen is lyrisch over de kwaliteit. Ik vond het niet al te best. Is en blijft gewoon een Chinees plakmerk.

1 like

Misschien is een Cocktail Time toepasselijker, maar 'tis niet anders. :wink:

2 likes

Mocht je hem nog hebben dan heb ik wel interesse

Ach zo zie je maar hoe meningen en ervaringen kunnen verschillen.

Ook prima toch :ok_hand:

Ik heb jaren Alfa Romeo gereden, je wilt niet weten wat däár de meningen over waren, mij gaf het plezier en dan is het goed hè :wink:

4 likes

Wel jammer, dat de scherpe bezelrand de band zo heeft beschadigd :astonished:

Dat was van een ander horloge :grin:
De band heb ik ook al een tijdje hoor, maar idd jammer 🤷

1 like

Heerlijk aan de pols :grin: - 5 sec. per dag da’s goed te doen.

11 likes

Is dit de 39mm of 36mm?

1 like

Naar mijn mening een erg mooie hommage! De zwarte wijzerplaat heeft wel mijn voorkeur.

7 likes

Jammer dat er weer geen datum bij zit! SM lijkt dat steeds minder te doen, want ik erg jammer vind!

Inderdaad een erg mooie exemplaar :ok_hand:t4:

Zoals zo vaak met SM, so close, yet so far. Geen datum en dat knettergeel wat ze steeds maar weer doen ipv subtiel creme fauxtina … om gek van te worden :joy:

2 likes

Het exemplaar moet wel zo zijn afwijkingen hebben, andere noemen we het een kopie i.p.v. hommage :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik dacht ff dat ik naar een Steinhart Adventure zat te kijken.
:stuck_out_tongue:

De zes en dertig milimeter :grin: met customized dial San Martin in lettertype Bodoni.
Hexacon logo vind je terug op de vouwsluiting.

3 likes

Zelfde als mij BB36 hommage dan, qua kast. :slight_smile: Wou dat SM een logo had, zonder letters. Al was t maar een soort simpelere versie van José de San Martins portret. Merk toch dat ik qua balans logo + tekst het mooiste vind op dit soort platen. Alleen het hex-logo (printed is beter dan applied) is OK, maar daar ga je niet nog een keer San Martin onderzetten. Is ook een van de redenen dat ik een Smiths Everest PRS-25 (gilt) heb besteld. De balans is toch wat mooier met dat kroontje. :wink:

1 like