San Martin Only

Geduld? Wat is dat?
We gaan het zien… Ben benieuwd.

1 like

Tot nu toe geen boefjes die t voor een Rolex/Tudor aanzien

14 likes

Inderdaad, slechte zaak.
Hoelang duurde het uiteindelijk bij jou?

Heb dat ook eerder meegemaakt,bij mij kwamen ze een dag later toch de bezorging doen.
Vroeg dat toendertijd aan die chauffeur,die vertelde mij dat het schijnbaar niet goed was gescanned.

Denk dat je het morgen gewoonlijk binnen moet krijgen…

Binnenkort komt deze eraan :hugs:

Deze draagt en oogt super,wat een ding,maar helaas in het blauwe gedeelte

De 62Mas blijft nog even,deze gaat mee richting italie :surfing_man::swimming_man:

6 likes

Nou na 5 dagen stond vanmiddag toch de PostNL voor de deur.
Meteen het doosje opengemaakt en het horloge op maar gemaakt, ik moet eerlijk zeggen de kwaliteit en afwerking is wel echt bizar voor het geld.
De kroon is misschien enigszins klein en voelt wat fragiel vergeleken met een Seiko, maar dit kan ook zijn omdat ik geen screw down crown gewend ben.
Misschien wel leuk om een wat uitgebreidere NA te plaatsen, maar daar is het nog te vroeg voor.

10 likes

Nice man! Hoe bevalt de MoP dial in t echt? :slight_smile:

Super mooi😍, you can’t go wrong with an San Martin.
Kwaliteit van San Martin is werkelijk tot in de puntjes,kunnen veel grotere merken nog iets van leren.

Erg veel draagplezier ervan :+1::+1:

Screwdown crowns wennen wel snel. En de meerwaarde zit er wel lekker in qua waterbestendigheid. :wink:

Moet heel eerlijk zeggen ik ben een drama met keuzes maken met kleur etc, heb echt wekenlang zitten zoeken naar foto’s wat ik kon verwachten van grijs of van blauw (aangezien iedere wijzerplaat uniek is). Na een aantal “disco” blauwe gezien te hebben week ik toch meer naar grijs. Maar toen zag ik dat de kleur toch vooral met zonlicht is. Toch maar voor de blauwe gekozen. Zie foto hieronder hoe hij eruit ziet zonder/met minder reflectie:

Zo vind ik het toch een redelijk dressy horloge.

3 likes

Dus eigenlijk had je net zo goed die van MP kunnen halen? :grin: Maar indd, prima dressy!

De MOP sprak me wel aan, vandaar toch deze gehaald. Moet eerlijk zeggen heb er geen spijt van.
Is ook lekker dun vergeleken met wat ik gewend ben dus valt netjes onder je mouw, wat hopelijk de deskdive sporen zal beperken :joy:

Ben erg onder de indruk over de accuracy van de pt5000. Mijn Seiko liep sinds dag 1 -8 s/dag. Dit is later zo’n -45 per dag geworden, dus dit is wel erg accuraat voor een chinees uurwerk.

1 like

Ik heb er eentje met het PT5000 uurwerk er in. Deze loopt echt retestrak op tijd (zowel op de Weishi als op de wereldklok tijd).

Geen idee hoe lang dit zo blijft, maar voor nu is het helemaal prima. Vind ook de kwaliteit van afwerken gewoon goed te noemen. Gewoon een leuk horloge voor erbij.

7 likes

Net binnen, WATCHDIVES X SAN MARTIN 6200 BB58 RETRO WATCH SN004- LIMITED EDITION

En gelukkig geen invoerrechten / douane kosten etc.

17 likes

Al een tijdje in mijn bezit, San Martin sumo hommage prima horloge loopt perfect, 3sec plus per dag.:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Hebben mensen hier ervaring met het bestellen van een custom dial van San Martin? Zit een beetje te aasen op die Smiths Everest gilt dial, maar de beschikbaarheid en de eigenaar staan mij wat minder aan. Overweeg om iets vergelijkbaars met SM te doen.

Aardige klok, qua design geïnspireerd op….:grinning:

8 likes

11 likes

Leuk model op zich maarreh €418 kom op zeg. Met een Hangzhou movement

1 like