San Martin Only

Alles bij elkaar 265,-

2 likes

Goede deal! Volgende week na mijn vakantie ligt mijn SM op de mat te wachten. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Ik zag een foto van een BB58 met milanese band.
Dus maar even geprobeerd op mijn SM.
Draagt wel super.
Looks ? Weet ik nog niet helemaal, wat vinden jullie ? ( Niet dat ik me er iets van aantrek :grin: )


6 likes

Hmm… zelf niet helemaal fan van divers op milanese. Maar denk dat een leuke perlon echt geweldig zou staan.

2 likes

Dat kan ook nog, ik ga eens zoekem op een afbeelding :ok_hand:

Ik kocht ook sm horloges in de sale…leuk voor onder de 250 euro maar ik ga echt geen chinees horloge zonder enige garantie kopen voor 300/400 euro. Moet wel blijven nadenken vind ik zelf.

Ja de San Martins zijn echt behoorlijk gestegen tov bijvoorbeeld een jaar terug. Voor de prijzen waar ze nu voor gaan kan je erg toffe alternatieven kopen.

Ben ik mee eens! Erg mooie horloges maar de prijzen worden wel erg duur. Garantie of service gevalletje vanuit Nederland veel te omslachtig, zeg maar niet te doen. Heb er drie momenteel en daar blijf het voorlopig wel bij. Boven de €250 gaat hem niet meer worden voor mij. Daarboven liever een horloge uit Nederland en/of in de omgeving.

Die Milanese is niet denderend. Die perlon is prima. Ik heb hier plaatjes die ik gebruik voor inspiratie. Alsjeblieft Andre

6 likes

Lekker bezig geweest :joy:
Heb ook al meerdere kleuren en banden geprobeerd hoor.
Altijd leuk, een beetje banden swappen👌

1 like

Zeker. Ik merk ook dat mijn smaak veranderd. Wat ik vorig jaar gaaf vond vind ik nu helemaal niks. Ik zit nu in een NATO-fase. Alles op NATO :grimacing:

1 like

Dat heb ik dit jaar meegemaakt met 36mm horloges en de mercedes-handen :upside_down_face:

1 like

Zeg maar gerust SUPER Applied indicen chroom omlijnt op een drie honderd watch zo onwijs mooi uitgevoerd !!

8 likes

6 likes

Nieuw ‘origineel’ ontwerp van SM. Mijn eerste indruk was: dress turtle.

2 likes

5 likes

9 likes

Ik vind het meer een mislukte Connie (c-shape)

5 likes

5 likes

Gadverdamme :joy: