San Martin Only

9 likes

Denk dat de ontwerper teveel geborreld had

7 likes

Bij thuis komst van de vakantie trip lag deze homage op mij te wachten. (met een aantal bandjes)

14 likes

En, welke horloges zijn jullie aan t ogen voor de Ali sale? Ben zelf voor de verandering vrij verzadigd :o

6 likes

Is dit de 37mm versie? Welke band zit er op? Ben al een tijdje op zoek naar een mooie nieuwe voor deze!

Nee, dit is de 40mm variant met een Samco (Barton) bandje.

1 like

Bedankt voor de tip, heb er meteen ook eentje besteld! :grin:

9 likes

Ali Sale? Komen er flinke kortingen op San Martin’s dan ?

Meestal wel ja.

de enige sale die er echt toe doet is 11.11 … de rest is nog steeds waanzinnige bedragen. vorige jaar een sn021 gekocht voor 250 euro en nu gaan ze voor 400 ? wauw

1 like

Ik denk dat je zie niet meer snel voor 250 zal vinden, vooral niet met de huidige wisselkoers. De site waar ik zelf kijk (SKBWatches, EU warehouse) heeft de meeste modellen iig nog voor onder de 300. Net even gekeken, de Tudor BB36 homage is op AliExpress 348, maar op SKB 280 voor de PT5000 versie. De SW200 is honderd euro duurder op Ali. :stuck_out_tongue:

1 like

Klopt idd. Goede tip.
Ik heb menig sanmartin horloge gehad en hoewel ze voor 200 a 300 goede horloges zijn , vind ik de prijzen nu te dichtbij merken als steinhart komen. Het aantrekkelijke imo was dat je een boel horloge voor weinig geld kreeg en dat gaat langzaam weg. Denk er aan dat als je horloge defect aankomt oid dat je garantieloos bent.

Ik verbaas mij erover dat het zolang geduurd heeft voor ze.

6 likes

Kennelijk steunen de mensen van San Martin onze boeren :joy:

21 likes

San Martin SN047G, uurwerk NH35A doorsnede 44mm.

9 likes

De nieuwe San Martin modellen zien er eigenlijk best leuk uit.

9 likes

Prima horloge heel tevreden mee :blush:

5 likes