San Martin Only

10 likes

7 likes

Zijn ook heel tof! Lekker zomers :+1:

16 likes

8 likes

Niet verkeerd deze.

7 likes

Net weer even op Ali gekeken, ik schrik me rot van die prijzen soms. Tis echt een prachthorloge, maar ik zou er denk ik geen 400+ voor hebben betaald. Wel via Ome Ali toch nog even wat bandjes bemachtigd, ter experiment. 19mm blijft lastig.

7 likes

9 likes

Op een zonnig balkon :grin: de wijzerplaat lijkt wel blauw. Als mijn duikers te zwaar worden deze fijne klok aan de pols.

12 likes

Ben ik geheel met je eens. Het hebben en rijden in een Alfa Romeo is passie (ondanks wat gebreken). Dat heb ik met andere merken nooit gehad.
Is ook niet uit te leggen, aan een niet Alfa bezitter.
Zal met bepaalde horloge merken ook wel zo zijn. (b.v. een GS van Seiko) enz.

1 like

Fraaie SM ! Je ziet gewoon de kwaliteit er van af stralen.

1 like

Je kan veel zeggen van SM als merk, maar ze luisteren in ieder geval naar hun klantfeedback.

11 likes

11 likes

Op olijfgroen suede.

10 likes

damn… krijg spontaan heimwee naar mijn bb58…

1 like

Deze san martin iets gecustomized… besteld zonder logo, zelf een keramische donkerblauwe bezel insert erop gezet. tevens de screw-back vervangen door een extra dunne versie van namoki mods, daardoor ligt hij zeker 1mm platter op de pols… mooi!

4 likes

Deze is nieuw. Ben gek op new vintage. vind hem leuk maar was een beetje te duur van het andere merk. Wellicht ga ik deze bestellen.

8 likes

Wilde hier even een vraag stellen.

Ik wil via de site van skbwatches een SN052-G-JS bestellen. Account aangemaakt, valuta op euro gezet, horloge in mandje, afrekenen PayPal, betalen … now wait a minute!

Bij het overzetten van de kosten naar Paypal worden de euro’s dollars die vervolgens omgerekend worden naar euro’s (bent u er nog) waardoor mijn rekening weliswaar aangeslagen wordt in euro’s maar een hoger bedrag dan de aangegeven prijs in euro’s op de site door de omrekentruc.

Nu lig ik niet wakker van die paar euro (ik meen €17,- door de slechte koers van mijn credit card) maar het principe is wat me tegen de borst stuit.

Via het contactformulier het geval uitgelegd en om een reactie gevraagd, misschien doe ik iets verkeerd, volgens algemene uitspraken van mijn vrouw niet geheel ondenkbaar.

Nu, 10 dagen later nog geen enkele reactie wat niet echt bijdraagt aan mijn vertrouwen in deze site cq San Martin.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt, ervaring met deze site of is er een goed alternatief. Vooral het leveren via een Europees magazijn (ze hanteren dus dropshipping) en de prijsstelling t.o.v. Ali spraken mij aan.

Benieuwd naar jullie reactie.

De nep patina (spikkels) op de wijzerplaat is een brug te ver. Met een donker blauw bandje erop is het een nette verschijning

Dat zit op de Omega ook. Voor deze prijs stoort het me niet.

Dat is toch gewoon “versiering”?