Mooi kleurtje blauw😜
Ben eigenlijk wel benieuwd of het een AliX merk gaat lukken om de Pelagos lume na te bootsen
Ik heb deze gister avond nog op Ali in de sale besteld. Je moet even zoeken op milsub.
Bijzonder, want hij is exclusief verkrijgbaar bij watchdives als ik me niet vergis
Dan vergis je je daar kennelijk in
Watchdive is gewoon een (dropship) webshopje.
geef eens de link dan? want ik vind hem niet als ik op milsub zoek hoor.
Alstublieft:
€ 253,10 50% Off | Watchdives San Martin Milsubmariner Mannen Horloge 38Mm Diver 6200 Retro Water Ghost Luxe NH35 Automatische Vintage Horloges Lichtgevende
thx!
Was te verwachten: San Martin heeft de NH34 ontdekt en in de “Tudor BB Pro” gestopt. Nu met de 11-11-sale voor 259 dollar. Geen slechte deal lijkt het!
Buy San Martin Watches | SN054 NH34 Movement BB GMT Watch | Watchdives – WATCHDIVES
En ondertussen ook binnen. Vandaag even de band op maat gemaakt.
Voelt allemaal erg netjes en degelijk. Zeker voor het geld. Maar betwijfel of het een blijvertje is…
Nu twee dagen in bezit.
Draagt gewoon goed, band voelt degelijk en is eenvoudig op maat te maken met schroeven, gesp viervoudig verstelbaar, alles netjes afgewerkt, NH35 erin, saffierglas erop.
Keuze gemaakt voor een kale dial, alleen het logo op de screwdown kroon en gesp.
Minpunt is het verschil in lumenkleur tussen de wijzers en de dial.
Ik heb de echte ook, dus kan vergelijken, het is echt minder allemaal, maar overall tevreden:
Ter vergelijk……hier de versie met witte lume en logo’s op een stukje leer😜
en blauwe lume ipv groen.
Heel mooi !
Mooi heb de 36mm besteld, bevalt ie?
Top, draagt super en ziet er erg mooi uit!
Dit is 38mm