San Martin Only

Een beetje gepikt van…de Longines paratrooper met patine vlekjes op de wijzerplaat, meen ik me te herinneren.
Leuk dat ze die ook namaken.
Greets, nitram.

San Martin had eerst een 36mm explorer die fugly was. Maar ze hebben hem aangepast en nu is ie gaaf!

Aangezien 11/11 er weer aankomt, heeft iemand ervaring met deze nieuwe versie?

Ben nog altijd tevreden met die van mij.

10 likes

6 likes

San Martin een heerlijk explorer gevoel voor een betaalbare prijs !!
Net ietsje anders met San Martin in Bodoni op de wijzerplaat.

Greets, Martin :grin: nitraM.

9 likes

Zijn er mensen nog naar specifieke modellen aan het kijken voor Singles day? Moet zeggen dat die nieuwe 36MM Ranger homage wel erg verleidelijk is. :x

1 like

4 likes

Die is idd wel leuk, maarrrrr 19mm band.
Wanneer stopt men daar nou eens mee :woozy_face:

1 like

Hahaha, moet zeggen dat ik prima kan leven met 19mm op de BB36 homage. :smiley: Scheelt dat San Martin gewoon zeer goede bracelets maakt. Natuurlijk wel jammer als je strap collectie vooral 20mm is, maar ja… goed excuus om nieuwe te halen. :wink:

1 like

Ik zat naar deze badboy te koekeloeren, black bay pro homage voor 234 pre tax. komt meestal nog een tientje of twee aan invoerbelasting op. Maar laat hem toch links liggen, als hij de indices net zo had als het origineel, 3d geprint, dan had ik het gedaan. Maar misschien leuk voor een ander :wink: met alle coupons en promocode 11S31 kom je op die prijs uit.

2 likes

Impulsief gekocht nadat ik de foto’s zag. Vind het een geslaagde uitvoering. Ander segment dan de Tudors die ik heb, maar hij draagt er lekker en een leuk formaat.

18 likes

Erg mooi deze! Wat is de referentie? Of heb je een link?

Afgelopen week is deze uitgebracht geloof ik. Alleen te verkrijgen bij WatchDives: https://watchdives.com/collections/hot-sale/products/watchdives-san-martin-sn004-limited-edition-v2

1 like

Mocht iemand het gemist hebben, deze staat in het blauwe :wink:

3 likes

Ja, dit is wat mij betreft de mooiste diver van ze tot nu toe. Keertje wat anders dan de mercedes wijzers, geprint logo in plaats van metalen blob. Strak ding.

1 like

Jullie allemaal 19 millimeters ?
Mijn SM explorer is echt 20 mm.
Had de verkoper toch gelijk dat dit een bijzondere uitvoering is :grinning:

5 likes

Die van mij is ook 20mm en ze zijn ook weer terug gegaan naar 20mm. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het verschil tussen de eerste release en die je nu kunt kopen is geloof ik alleen nog het glas en die is nu meer gebold.

1 like

Die eerste 36mm had compleet verkeerde verhoudingen

2 likes

Dat beschouw ik als een ander model. Ik bedoelde de eerste versie met deze verhoudingen en opgelegde cijfers ed.

Vond die jij laat zien ook helemaal niks. Die veel te brede bezel vooral bah.
De mensen bij SM hebben blijkbaar nogal wat moeite met de juiste verhoudingen kiezen (te lange lugs blijft steeds maar weer terugkomen) en de kleuren niet te overdrijven.
Heeft het origineel crèmekleurige lume komen zij met gifgroen of mosterd kleur… :exploding_head:

Ze krijgen ook gewoon best wel wat harde feedback vanuit een vocale minority en proberen naar te luisteren. 't blijft ook wel een raar ding eigenlijk, iets beoordelen op basis van een lijst specs zonder het ooit gedragen te hebben. Minder investering natuurlijk, maar alsnog. Ben daar zelf wel een beetje van afgestapt, anders had ik nu niet twee 36mm horloges met m’n 18.5cm pols :slight_smile:

1 like