Bevalt dikke prima, heb beide stalen banden.
De rivet draagt het fijnst, beetje pieren met het op maat zetten maar verder
Op de foto’s lijken de indices wit maar zijn echt mooi creme.
Foto’s even snel geschoten.
Prijs kan nog verder omlaag met code an35 of als die net niet van toepassing is an25
Dank! De totaalprijs kwam uit op 161 euro. Dat voelt als een koopje.
@martin: bedankt voor de mooie plaatjes. Maakte de beslissing om voor de zwarte versie te gaan makkelijker!Vetgedrukte tekst
Ik twijfel nog over de blauwe of eventueel de tudor gmt homage. Had het liefst die gmt met geprint logo gehad. Maar dat kan dan weer niet natuurlijk :’) ben een beetje klaar met de San Martin metalen blob.
Hier ook verleiding om dit merk eens te proberen. Lees goede reviews!
Twijfel alleen enorm over welk model . De GMT mét applied indices:
Voor €208 met kortingscodes
Of een lekker kleurtje in de pre order?
€217 na kortingscodes
Of toch de Ranger:
€168 met kortingscodes
Weet niet precies welk model dit is. Maar wel leuke Snowflake hands en een vrolijk kleurtje in de pre-order.
€232 na kortingscodes
Óf nog een nieuwe Ranger in een vrolijk kleurtje. Groen of blauw is erg leuk, en met emaille(?) wijzerplaat
€205 euro na kortingscodes
Wie helpt uit deze zondagochtend stress 🫣?
Heel persoonlijk, uit deze zou ik zelf de zwarte ranger doen.
De groene ranger. Zou ik nemen. (mooie specs trouwens)
Deze net binnen gekregen;
Met het Seiko NH34 GMT uurwerk. Zit weer netjes in elkaar! Als deze ook AR coating aan de buitenzijde had gehad dan was het helemaal af geweest!
Mijn eerste San Martin is aangekomen.
Best wel een bandenvreter denk ik.
Zat me nog af te vragen of dit een eigen design is. Ik vind deze een leuke, aparte smoel hebben.
En proficiat
Mooi hoor, apart design. Gefeliciteerd. Heb zelf de zwarte ranger homage en beleef daar veel plezier aan.
Vandaag lag de SN021-g-b3 (dark blue) bij me op de mat. Mogen ze van het ‘merk’ zeggen wat ze willen, ik vind 'm gewoon geweldig.
Zo is het, het is gewoon heel goede prijs-kwaliteitverhouding.
Gefeliciteerd, veel draagplezier .
Mooi!
Volgens mij hebben ze inmiddels ook een versie met applied indices. Qua formaat is deze wel echt top om je pols!
Hoe is het gevoel verder qua bracelet en kwaliteit?
Ja bevalt goed! Ik verkies altijd een San Martin boven een Seiko in deze prijscategorie!
Bij de Applied Indices versie is het middelpunt van de wijzers metaal ipv zwart;
Ik vond de geprinte versie daarom net iets mooier.
De witte variant vind ik trouwens ook steeds mooier worden

Scherp! Dat had ik inderdaad niet gezien. Het is jammer dat ik de laatste sale gemist heb. Vind een hoop modellen mooi, maar gevoelsmatig toch nu net even te prijzig voor een merk dat veel mensen niet eens zullen (her)kennen. Al draag je hem natuurlijk met name voor jezelf
Ze herkennen het design wel
sorry, die was te makkelijk
Welke prijs kom je op uit in de Alie app?
Je ziet pas de definitieve prijs als je op betalen drukt.