San Martin Only

NA! Het groen is beetje lastig vast te leggen, vaak lijkt het bijna zwart, bij deze toch een poging😉

13 likes

Nog een dagje de SN017 V3 mee naar het werk.

8 likes

Twijfel….voor dit geld bizar wat je krijgt…. Hier mensen die hem al hebben? Alle reviews die je kijkt zijn ook stuk voor stuk enkel positief.

2 likes

Tof die enamel dial! Hoe is de feel van het horloge?

Naar mijn mening gewoon erg goed, solide, erg goed in balans. Heerlijk eenvoudig en ook fijne band en sluiting.

Ik heb hem zelf ook, ben erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. Hij is erg goed afgewerkt zowel de case als de band. Hij draagt comfortabel heeft erg goede lume, de bezel draait heel smooth zonder speling. Alles is goed uitgelijnd. Al met al ben ik er over te spreken. Is misschien niet een erg origineel design maar heb daar zelf niet zo’n moeite mee.

8 likes

Gaaf nieuw design, mooi op zo een BOR band !

6 likes

Zojuist is de San Martin Pelagos gereleased (gedownsized naar 39mm). Een samenwerking met Watchdives en vooralsnog alleen Hier te bestellen. De blauwe variant komt als goed is over een week.
Ik mocht het niet, maar ik kon het toch niet laten de zwarte met datum venster te bestellen. Cadeautje voor de koning :crown: euh mezelf :yum:.

11 likes

Net de zwarte no date besteld…!

1 like

Oehh deze is wel sexy… toch heb ik besloten even te wachten op een BB54 Homage van San Martin. Niet dat die al is aangekondigd, maar de kans is groot dat San Martin er eentje gaat maken natuurlijk.

1 like

zeer benieuwd naar de ervaringen!

Was een tijdje terug zelf aan’t uitkijken naar de zwarte no-date, maar intussen een (échte) BB58 gekocht, dus hiermee ben ik toch wel een tijdje zoet :wink:

1 like

Ik zie trouwens dat deze is uitgerust met Fly Adjustable Clasp. Erg benieuwd hoe die gaat bevallen, dus let us know. Mag wat mij betreft wel de standaard worden :yum:

1 like

+1! Heel dik dat hele donkere blauw. Zie je niet vaak, zo donker. Of ligt het aan de foto?

die clasp ben ik ook benieuwd naar

2 likes

Mocht er iemand interesse hebben in één van deze San Martins (of allebei ;)), ze mogen weg tegen een scherpe prijs ivm het niet dragen van ze

6 likes

Verdomme net vandaag mijn tudor opgehaald …. :joy:

9 likes

Ik vind die van jou wel een heel stuk fraaier hoor haha!
Ik droom nog even verder…jij gefeliciteerd en draagplezier gewenst :grin:

1 like

De zwarte besteld! 39mm én date, daar wachtte ik al lang op! :grinning:
Iemand een idee wat de levertijd is?

1 like

Nice! Dezelfde dus. Als goed is worden ze na de e Chinese labour holiday verstuurd. Die zou nu afgelopen moeten zijn dus hopelijk morgen of overmorgen!

Bedankt, nu is het in spanning afwachten! :sweat_smile: