San Martin Only

Nu afgeprijsd voor EUR 187,65

1 like

Volgens mij de laatste dag inderdaad dus sla je slag :muscle:t3:!

1 like

Ik mag hier ook meespelen :grin:

12 likes

Kon het ook niet laten :crazy_face:

2 likes

Leuk horloge! Van de kwaliteit van San Martin ben ik overtuigd inmiddels. Dat ze vooral 1-op-1 kopieën maken vind ik prima, moet iedereen zelf weten, maar ik ben toch het meest gecharmeerd van horloges met een eigen twist. En gelukkig verschijnen er regelmatig nieuwe opties. Ik ben benieuwd of ik hier binnen afzienbare tijd een tweede San Martin ga tonen… :shushing_face:

1 like

Voor de geïnteresseerden, model is de SN0033-2, bestaat in meerdere dial kleuren :laughing:

Spijtig dat ik de lederen band niet apart kon bijbestellen.

5 likes

Deze al ern tijdje in de collectie en krijgt veel draagtijd.

11 likes

Gewoon 'n méga mooi horloge, nothing else

2 likes

Mooie Oris Big Crown coin bezel en kroon !

1 like

ze hebben nu ook hun on the fly adjust clasp afzonderlijk te koop gezet.

(voorlopig enkel nog op watchdives)

Kwam hem net ook op Ali tegen. Voor iets van 52 euro ofzo.

1 like

11 likes

Leuk setje. En een betere prijs-kwaliteitverhouding ga je niet snel vinden.
De groene dial is heel mooi.

2 likes

Mooi setje!

Ik heb een directe klik met de mijne. De maat is echt heerlijk en de kwaliteit is meer dan prima. En zoals vaker is het lastig om goed op de foto te krijgen :thinking::wink:

8 likes

De SN0121G is binnen! Ongehoord voor onder de 200 euro… Mooie vakantiebeater voor de komende zomer :slight_smile:

22 likes

Dit is wel een beetje kort hoor :grin: er is nog weinig info beschikbaar dus deel graag jouw ervaring en foto’s hier :+1::+1: ziet er in ieder geval goed uit.

Hoeveel is de diameter nu van deze?

Zijn hier al rubbers voor?

Oeh moet de mijne nog uitpakken maar ik las al goede verhalen! Mooi horloge :grin:.

39mm is deze

Ook de mijne even uitgepakt en het bandje op maat gemaakt met de bijgeleverde tool. Snel wat foto’s voor de schemer. Eerste indruk is wow, echt super goed afgewerkt voor 188€! De bracelet voelt goed en de micro adjustment werkt echt top. Al met al positief zover! Top afmeting met zijn 39mm.

17 likes