San Martin Only

Haha, nét uitgepakt, maar de eerste indruk is echt top! Indexen lijken zelfs uit één brok lume te bestaan (net als de Pelagos 39), bij goed kijken zie je echter wel een los plastic randje. Glas is significant helderder dan van m’n andere San Martins, het lijkt alsof ze daar een verbetering hebben aangebracht. Band is zoals we gewend zijn, echter nu mét on-the-fly adjustment. Heb je wel twee handen voor nodig trouwens, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het systeem van de Seamaster 300M.

Foto’s volgen!

1 like

Nog geen officiële (fitted/curved) volgens mij, ik ga 'm dit weekend eens een Barton Elite proberen!

Mij benieuwen, ik heb de blauwe besteld :grinning:

1 like

De mijne is onderweg, zal voor na het weekend zijn. Fijn te lezen dat hij niet teleurstelt! Spannend!

1 like

Ik vind hem nog steeds zo leuk…….

9 likes

Topflieger

6 likes

De Barton werkt alvast prima! Aanrader, of de SAMCO van Ali natuurlijk :wink:

9 likes

Ziet er top uit!

Hij is binnen.

Ongelooflijk voor net onder de 200 euri.
Ik heb horloges gehad van duizenden euro’s die nog minder dan de helft van dit waren.

Zijn er binnen de nieuwe modellen meerdere met een snelverstelling in de sluiting?

14 likes

Iemand met een 39mm bb hommage die er vanaf wil/moet!?

11 likes

Hoe zijn jouw eerste bevindingen van/met het horloge?

Ik ben nog steeds heel tevreden. Wat een bang for your buck!

11 likes

gewoon een superding

Lekker zo’n 2-piece nato!

Soepel en comfortabel als een gewone nato maar gewone aanhechting tussen de lugs, stuk dikker, niet hoog op de pols en zonder flap. Ik vind het top!

9 likes

Heel erg tevreden, bouwkwaliteit en afwerking is top. Beste San Martin tot nu toe voor mij.
Denk er zelfs over de blauwe ook te kopen… en die nieuwe clasp met snel verstellen is voor dit geld helemaal super.

2 likes

Wat een waanzinnig horloge.
Het formaat en no date is genieten.

14 likes

De mijne is net binnen gekomen.
Wow! ‘Punching above it’s weight’ werd uitgevonden voor dit soort horloges! :grin:
Enige minpuntje zijn de scherpere randen van de band. Dat is jammer en mijn ervaring is dat dit bij vele van dit soort horloges een issue is.
Verder ongeloofelijk wat dit horloge biedt. Ik heb zelf een Pelagos gehad en komt toch wel verdraaid dicht in de buurt. :upside_down_face:

12 likes

Waar heb je deze gekocht? Wil dit soort ook wel eens uitproberen.

1 like

Enige wat jammer is, de wijzerplaat zit te diep in de kast. Vergeleken met de pelagos. En de bezel is te dik vind je niet?

Neen, daar stoor ik mij niet aan. De band rammelt ook een klein beetje. Mijn focus ligt daar vooral op. :joy: