San Martin Only

Haha Grappig dat iedereen zijn eigen irritatie heeft

1 like

Gaaf ding, wil er ook een :grinning:.

Waar heb je deze gekocht? En ben je aangeslagen voor invoerkosten? Alle tips zijn welkom!

1 like

volgens mij rechtstreeks bij san martin. watch

Tot nu toe geen aanslag gezien voor invoer. Tevens is hij bij mij al weer weg. gunning naar iemand anders. Echter zou ik m zodra ik geen duiker meer heb best willen.
Je kunt 'm gerust nemen is echt een super horloge voor die centen

Top, dankje :grinning:

1 like

8 likes

Hier is hij te koop. De zwarte is momenteel uitverkocht maar komt als goed is wel terug (maar wanneer?). FedEx levering binnen een week, en geen tax of invoerkosten👌🏼

2 likes

Super, dankjewel. Ik wacht wel even op de zwarte versie.

Heb al een blauwe pelagos/sub hommage van NTH.

1 like

Voor levering naar België heb ik wel invoerrechten moeten betalen.

1 like

Hier NL en ook invoer betaald (€ 24.-) maar dat mag de pret niet drukken en is gisteren al mee wezen zwemmen :grin: fijn horloge!

1 like

Ik heb weer een san martin incoming. Hier op t forum overgenomen van (wat ik net verneem) Degene waar ik m 2 jaar geleden aan verkocht heb :woozy_face:
rare hobby :rofl:

5 likes

In het blauwe nu😉

2 likes

Met PT5000

3 likes

Hoi in ben van plan om er eentje aan te schaffen bij Watchdive. Mag ik vragen hoe lang jij er op heb moeten wachten? Komt vanuit China neem ik aan? Ikzelf woonachtig in Nederland.

Als je iets naar boven leest vind je alle info. San Martin is inderdaad een Chinees merk.

Zie deze post

:+1:t4:

Volgens mij nog nooit zo snel een horloge ingewijd :see_no_evil: beetje rond gezwommen, met de hond en nog wat van dat soort. Hij draagt echt wel prima zo.

12 likes

De eerste krassen zitten zo te zien ook op de band :see_no_evil:, al blijft het natuurlijk een soort gebruiksvoorwerp…

2 likes

17 likes

Klopt maar geeft karakter :crazy_face:

1 like

8 likes