Die is heel gaaf en helaas overal uitverkocht
Yes, die van mij staat te koop. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je interesse hebt.
Vandaag mijn SN021-G-B2 ontvangen, de 36mm Tudor BB homage. Vind ‘m prachtig afgewerkt en hij draagt heerlijk. Blij mee!
Mijn vorige San Martin was leuk en blij dat ik em geprobeerd heb. Bleek iets te klein voor mijn smaak voor een duiker.
Nu maar even wachten op deze knoeperd
Zojuist in de voorjaarsactie, voor een zeer fijne prijs, de SN-020-G in donkerblauw besteld!
Ben reuze benieuwd. Wordt m’n kleinste horloge, maar hoop dat de grote wijzerplaat hem optisch groter doet lijken.
YouTube en HF zijn slecht voor je bankrekening… in een opwelling tijdens de sale deze maar besteld, met PT5000 uurwerk. Was heel erg in de verleiding om voor een snowflake-hands diver te gaan, of weer een groene wijzerplaat. Maar een beetje variatie qua handen doet een mens ook goed. Eigenlijk aan t rondkijken naar een Zelos Aurora Ti Teal 38mm, maar die zit qua beschikbaarheid en budget een stuk verder weg.
Mooi ding. hoe groot is deze? zoiets in 39mm zou ik wel gaaf vinden
Deze is 39mm. De SN020-G.
Ik ga zoeken
Mag ik vragen waar jullie je San Martin horloge kopen? Zie verschillende websites naar voren komen…
Aliexpress voor mij.
Hier ook. Nu zomersale
Ali.
Iemand hier nog een rose gold date just die in doos ligt en niet gedragen wordt ? Want ze worden helaas niet meer gemaakt
Skbwatches (hebben een EU warehouse), AliExpress of WatchDives.
Eigenlijk een verkapte San Martin. Nu nog een dag $89 en 5$ korting met code ‘Finalsave’.
Domed saffier, AR, NH35 movement.
Linkje hier op watchdives
Ik vind de kleur van de wijzers wel enorm afwijken van die van de indices. Niet echt des San Martins’
Die is niet geldig op deze zegt ie