Weet er iemand of san-martin.eu een echte/betrouwbare dealer is? Ik ben al een tijd op zoek naar een goeie milsub homage en het zou dus zomaar wel eens een San Martin kunnen worden, maar ik heb over die website nog niet veel zien schrijven.
Dank voor je antwoord. De betaling aan die tussenhandelaar liep helemaal in de soep. Gelukkig krijg ik mijn geld terug via Paypal
Ja hoor is betrouwbaar, reageren heel snel op berichten en zijn zeer correct. Had daar een bestelling gedaan, maar wilde toch een andere uitvoering. Binnen een paar minuten geld al retour via Paypal (als je daar mee kunt betalen is het vrijwel altijd betrouwbaar)
Uiteindelijk toch besteld via watchdives, scheelde na import en BTW toch nog weer €60,- maar duurde wel wat langer uiteraard
Mijn San Martin even laten pimpen ik vind het geslaagd.
Meteen de waterdichtheid ook laten controleren en kan dus mee op vakantie.
Wat heb je gedaan?
Zie datumschijf en de band wat minder scherp laten maken.
Is dit de SN017-G V3?
SN0111G
Die jij noemt is met datum volgens mij en zonder de glidelock
erg gaaf. Normaal toch met witte datumschijf?
Ja wit inderdaad.
Ja klopt! hij komt vandaag binnen uit de EU shop vandaan. Ben nog in afwachting van de SN 0121-G uit China.
Ben benieuwd!
Heeft iemand hier zo’n blauwe Watchdives San Martin Pelagos ding? Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Wil er wel eens eentje proberen, maar helaas uitverkocht weer.
Ik denk dat je de SN 1021-G bedoeld? die krijg ik eerdaags binnen. Er zijn er hier volgens mij wel een paar die hem al hebben.
Ik heb de blauwe SN0121G nu ongeveer anderhalf maandje in bezit. Via Watchdives.com.
Moet zeggen dat de afwerking erg mooi is. Gelukkig geen QC problemen of wat dan ook. Horloge draagt erg fijn en comfortabel om mijn 20 cm doorsnee pols. De New Fly Adjustable clasp werkt perfect.
Kortom erg blij mee.
Die bedoel ik inderdaad. Ziet er goed uit. Mocht iemand zijn exemplaar willen verkopen…
Welk model is dit exact? VInd het niet meteen terug op de site…
Dit lijkt mij het meest op een no-date sub (op de bezel ring na dan)
Het is de SN0111G met Mercedes wijzers (eventueel ook met sword hands)