San Martin Only

WatchDives heeft morgen een restock van hun Pelagos 39 horloges, voor wie voor t net wil vissen :wink:

2 likes

Waar heb je die gescoord?

Ali! Echt een aanrader! Sinds een week elke dag om de pols en bevalt nog zo goed. Heerlijke beater

1 like

Voor de mensen die de vorig pre-sale gemist hebben: de Pelagos homage is per vandaag weer op voorraad (met en zonder kalender) bij Watchdives

2 likes

:white_check_mark:

7 likes

Thanks

1 like

‘Deepseahunter’ als naam voor een Explorer homage krab ik wel can achter m’n oren :joy:

1 like

0 problemen mee. Ben al blij dat ze een naam plus logo op de wijzerplaat hebben ipv het lelijke hexagon SM logo

Belangrijke les geleerd met m’n laatste 2 AliExpress horloges: de jacht en opbouw van verlangen is een stuk belangrijker dan dat ik wist. Een les die ik eigenlijk al met m’n Seiko Sumo had moeten leren. Gelukkig dat het een goedkope les was met deze opties, :sweat_smile:

Interessante nieuwe release van San Martin, iemand een idee of 't een origineel ontwerp is of een homage?

5 likes

Top afwerking en een sw200 als tikkend hart

3 likes

Tíkkeltje of topic; maar een concullega van San Martin heeft een Glashutte SeaQ homage uitgebracht met op o.a. YouTube veel lovende reacties over o.a. de band, volledig verlichte lume wijzerplaat en bezel etc. Momenteel op Ali in de sale €152.-

Overweeg om hem aan te schaffen, ik twijfel alleen enorm tussen de blauw/gouden versie of gewoon blauw/zilver. Zwart/goud ook erg mooi :drooling_face:

3 likes

Zojuist een bestelling gedaan en betaald via ideal/paypal maar geen bevestiging ontvangen per mail. Via chat contact gehad maar ze hebben de order niet binnen. Hoe verliep dit bij jullie?

Via welke vendor/site? T verschilt namelijk nogal.

Wat mij opvalt is dat dit bandje ook word gebruikt op de Pagani Design Royal Oak

1 like

Rechtstreeks via https://www.sanmartin.watch

Bleek iets verkeerd te zijn gegaan via Paypal. Was de hele dag best ongerust, geen bevestiging van San Martin, Paypal wist van niks en Ideal kon niks doen. Kreeg ik vanmiddag ineens een mail van Paypal dat er ergens een betaling was blijven hangen en dat ik mijn geld terug krijg.

Nu wil ik via Ali maar gaan bestellen, dit gaat altijd heel soepel met betalen. Ik wil graag de Watchdives X San Martin Duikhorloge Sn 0121G in het blauw. Iemand nog een tip waar deze betrouwbaar te bestellen is? Liefste via ome ali. Daar kom ik hem geregeld tegen in allerlei shoppies.

Hoop dat iemand me kan helpen!

1 like

Hier voor € 255,- met een coupon.

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €259,24 30%OFF | Watchdives X San Martin Sn 0121G Horloge Voor Mannen Klassiek 39Mm Nh35 Beweging Automatisch Mechanisch BGW-9 Lichtgevend 200M Waterdicht
https://a.aliexpress.com/_EIvlEWJ

1 like

San Martin SN020-G met de diep donkerblauwe wijzerplaat. Fantastische afwerking en op de één of andere manier een dure/chique uitstraling. (Vind ik).

9 likes

Dit is niet de officiele site van San Martin maar een of andere tussenhandelaar!

De officiele site is sanmartinwatches.com

Zelf goede ervaringen mee en zeer snelle klantsupport.

2 likes