Sander84

@Sander84

Prettige communicatie, snelle afhandeling. Helemaal top​:+1::+1::+1:.

:star:️:star:️:star:️:star:️:star:️

2 likes

Dankjewel, Daan! Eensgelijks!

1 like

Vandaag een horloge ontvangen van @Sander84. Erg vriendelijk en het horloge was snel verzonden. Bij aankomst schrok ik een beetje. Heb nog nooit eerder een pakketje ontvangen die zo goed was ingepakt. Er zaten zelfs ‘pas op breekbaar’ stickers op. Zeker een aanrader. 10/10!!

1 like

Dankjewel, @Batossai!

Was prettig zaken doen. :slight_smile:

1 like

And again…perfect​:+1::+1::+1: @Sander84

1 like

Jij ook bedankt, wederom. :slight_smile:

1 like

Vandaag van @Sander84 lederen Zulu strap ontvangen. Zag er top uit! Goede communicatie en snelle levering.

Bedankt!

1 like

Graag gedaan en jij ook hartelijk dank! :smiley:

Sander is een man van zijn woord ondanks mijn lichte gezever (helaas wat pessimisme van mijn kant wegens een eerdere, zeer slechte ervaring bij een ander HF lid), maar ik ben zeer tevreden over de afhandeling.

Ik heb een horloge overgenomen van Sander dat extreem netjes verpakt was. De communicatie was erg snel. Sander is een goed voorbeeld van hoe het hoort te gaan.

[edit: typo]

2 likes

Wow, wat een extreem laat antwoord van mijn kant. Dankjewel voor de goede review!

No problemo en graag gedaan.

1 like

Tropic bandje overgenomen van @Sander84.

Snel geregeld en snel in huis met een leuk kaartje erbij :slight_smile:

Sander bedankt! :blush:

1 like

Graag gedaan en bedankt voor de update!

2 likes

@Sander84 bood een mooi horloge aan. Precies zoals omgeschreven. Goede afhandeling :+1::ok_hand:

1 like

Veel plezier er mee! Ik ga de belastingdienst blij maken.

Topdeal met @Sander84. Oris Handbook Real Time (Engels, in seal) overgenomen. Snelle, goede communicatie en afhandeling. Het boek was zeer zeer netjes ingepakt en hij zat bovenop de verzending (PostNL werkte even niet mee). Kortom, fijn en prettig contact!

1 like

Ook een exemplaar van het Oris Handbook kunnen overnemen. Goeie communicatie en snelle verzending, helemaal goed :+1:
Het boek bleef wat hangen bij de post, maar is uiteindelijk stevig verpakt toegekomen! Bedankt @Sander84!

1 like

Bandje overgenomen van Sander. Erg plezierige communicatie en vliegensvlug verzonden! Voor herhaling vatbaar…thx Sander. :+1:

1 like

Tropic band gekocht van Sander. Snelle levering. Top!

Vandaag een mooie band, met een mooie historie ontvangen die ik heb overgenomen van Sander…
Na een supersnelle deal met Sander rondgemaakt te hebben,is alles snel en geheel volgens afspraak afgehandeld…

Graag tot een volgende keer :+1:

1 like