Sander84

Vandaag twee bandjes van Sander ontvangen. Keurig verpakt, snel geleverd en bandjes zoals omschreven en afgebeeld! Helemaal top dus! Bedankt! :+1:

1 like

Nogmaals een mooie band van Sander overgenomen, wederom alles dik voor elkaar.
Snel en prettig in de communicatie, niets dan lof voor dit forumlid :+1:t2:

1 like

Bandje ontvangen van Sander. Goed verpakt, bandje zoals omschreven en ook nog eens snel opgestuurd.

Graag tot een volgende keer, Sander!

1 like

Sander heeft mijn Hamilton Pan Europ overgenomen. Plezierige communicatie over&weer, en ook al duurde het ietsje langer, dat was verder geen enkel probleem. Betaling was direct geregeld. Perfect…een aanrader! :+1:

@Sander84 veel plezier met de NA…

1 like

Een aanrader. Alles correct verlopen!

1 like

Van @Sander84 een Direnzo DRZ Type 250F gekocht. Contact gaat vlot, afspraken worden nagekomen en het horloge was zeer goed verpakt (boven verwachting!). Al met al een zeer goede ervaring!!

1 like

Zojuist mijn bestelde bandje van Sander’s inkoopactie ontvangen; hele traject zeer snel en professioneel geregeld :ok_hand:
En voor dit geld kan 't nooit verkeerd zijn; bedankt Sander!

1 like

Ook de bestelde banden binnen, top geregeld Sander.

1 like

Dankjulliewel, @Skyjack en @Brambo! :sunglasses:

1 like

Inderdaad ook meegedaan aan de inkoopactie en ook hier is alles super snel en correct geregeld. :+1:

1 like

Leuke inkoopactie voor een horlogebandje.
Goede en snelle communicatie.
Dankje, @Sander84

1 like

Ook hier zijn de bandjes al binnen. Erg leuk initiatief en top uitgevoerd door @Sander84 :+1::+1:

1 like

@Sander84 banden in goede orde ontvangen :+1:t2: Heel blij mee, top geregeld, nogmaals dank…

1 like

Ik heb ook mijn bandjes binnen van Sander`s inkoopactie!
Inderdaad super leuke actie en goed geregeld allemaal. Thanks! Er zouden meer van dit soort acties op HF moeten zijn :wink:

1 like

Ik sluit mijn aan bij bovenstaande berichten. Goed geregelde inkoopactie, supersnel verzonden, duidelijke communicatie. Dit soort acties mogen wel vaker georganiseerd worden.

@Sander84 bedankt!

1 like

@Sander84: dank voor het (snelle) regelen van deze inkoopactie!

Zeer goed geregeld, prettige afstemming/ contact gecombineerd met een snelle levering; prima gecoördineerd! Chapeau!

1 like

@Sander84 de bandjes van de isofrane stijl ontvangen, top geregeld. Fijne en snelle communicatie.

1 like

@Sander84
Bandjes binnengekomen. Helemaal goed en snel. Top!!!

1 like

@Sander84 net mijn pakketje aangekregen ( door de huidige covid toestanden van Ned naar Bel) heeft dit zeeeeeeeer lang geduurd. Deze fout ligt natuurlijk zeker niet aan de verzender. Ik moet zeggen dat we een zeer goede, correcte en snelle afhandeling hebben kunnen voorzien. zeer verzorgd ingepakt alles aanwezig zoals afgesproken. Zaken doen met Sander is een aanrader

1 like

Vandaag een pakketje ontvangen van @sander84: top gewoon!

Hij had een leuke seiko te koop en ik had het geluk dat ik er snel bij was: een paar seconden later had hij namelijk al iemand die hoger dan de vraagprijs wilde betalen. Heel sportief gunde hij mij het horloge. Sterker nog, hij deed er nog een leuke quartz erbij! Super ingepakt overigens: zeker voor herhaling vatbaar!

1 like