Sander84

Heb een (beschadigde) horlogewinder overgenomen van @Sander84 aan verzendkosten. Was mooi verpakt toegekomen. Kan uiteraard enkel positief zijn over deze afhandeling! Aanbevolen!

1 like

Bandje overgenomen van @Sander84. Vlotte deal, leuk in het contact, netjes verpakt en met een leuke verrassing.
Topper.

1 like

Bandje van @Sander84 gescoord. Super snelle reacties en verzending. Zelfs extra service. Helemaal blij mee.

1 like

Ik kom hier even op terug. Ik koop nooit meer van @Sander84.
Het was namelijk netjes in een bubbel envelop ingepakt in plaats van een gewone envelop.
Nu moet ik (stoornis) al die bubbels stuk knijpen. Daarnaast heeft hij meer verstuurd dan waar ik voor betaald heb. Nu heb ik keuzestress. Nooit meer :kissing_heart:

1 like

Poeh, ik schrok even van de eerste zin, hahaha!

Blij dat je blij bent! :beers:

Ik kan de reactie van @sjimmel beamen, al heb ik zelf geen last van die stoornis :wink:
@Sander84 verkocht mij een setje voor een Casio G-Shock GA 2100 modellen met daarin:

  • 1x strap adapter 22mm
  • 1x wire guard
  • 1x bandwissel gereedschap
    Snelle reacties en snelle verzending. Ik ontving 2 setjes in plaats van 1, dus nou moet ik wellicht een tweede Casio G-Shock GA 2100 overwegen :wink:
1 like

Gelukkig maar!

Er zijn ergere dingen op deze wereld, hahaha!

Veel plezier er mee!

Mijn Gruppo Gamma Peacemaker verkocht aan Sander.

Snelle betaler en goede communicatie.

Een aanrader! :ok_hand:

1 like

Adapters voor een g shock gekocht, top verkoper stuurde zelfs een extra setje op.

1 like