Sapphire... case! Wat vinden we hiervan?

Goedenavond forum,

Via een leverancier van saffierglazen werd ik geattendeerd op deze kasten, geschikt voor de ETA 6497 handwinder.

Het geheel brengt het “glasconcept” van de Invicta van @Chillekasper nog een niveautje hoger.

Wat vinden we hiervan? Jay or nay?

  • Jay
  • Misschien
  • Nay
  • Geen mening

0 stemmers

4 likes

Neen. Niet des tools en ik voel mezelf te mannelijk voor dergelijke polsongein. Maar dat ben ik.

3 likes

Nuff said…

fair enough maar nog steeds neen…

4 likes

Een echte man doet gewoon lekker waar die zelf zin in heeft, zolang het maar geen armbandjes zijn. Dat kan echt niet.

Ik vind een saffieren kast wel gaaf, zou zelf wel een wijzerplaat willen zien.

3 likes

Ik vind het idee super tof, als het fabriceren hiervan meevalt dan zou ik zo 1 van je overnemen. :grimacing:

1 like

Nay! Druk! En houd sowieso niet van skeleton watches.

Aanbieding van US$1400 voor US$1000. Per stuk :sob: dan heb je wel iets heel aparts.
Ik verkoop hem niet overigens, maar kan je wel met hen in contact brengen als je dat wilt.

1 like

Of een wijzerplaat met een open heart? Dat lijkt mij een soort tussenweg.

Dat is een hoop geld. Heb momenteel andere plannen.

1 like

Kijk. Naar mijn mening is het natuurlijk wel gaaf om het uurwerk rondom te zien en dat er een glazen vintrine kast omheen zit, maar lelijk is het wel.

Dus nay…

:beers:

2 likes

Dit woord ken ik niet.

1 like

Het idee vind ik echt wel cool, maar je moet er iets moois instoppen om er wat van te maken. Met het opgepimpte skeleton uurwerk op de foto, werkt het voor mij zeker niet.

2 likes

Mag natuurlijk, maar ik zal ‘m nooit kopen…




Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat je achteraan in dit rijtje aan kunt sluiten…

Nee dank u. :+1:

10 likes

Zou je wel gewoon een plexi glaasje in zo’n saffieren kast kunnen klemmen? Dat vind ik altijd net wat meer ziel hebben.

5 likes

Dit zijn allemaal geen kasten van saffierglas.

1 like

Klopt.

Maar als ik die lugs zie van de volledig saffieren kast is er volgens mij niet veel voor nodig om het 1 of ander onherstelbaar te beschadigen.

Waarom denk je dat?

:smile:

Omdat saffier erg krasvrij is maar breekbaar.

2 likes