Sapphire... case! Wat vinden we hiervan?

Ziet er prachtig uit! :yum:

1 like

Welk horloge? Zie er geen.

3 likes

Het is wat lastig te zien maar midden onder Silicon Valley als je goed kijkt :joy:

4 likes

Die mag je even uitleggen svp… titanium glas… :thinking:

1 like

Je was me voor. Zal grapje zijn.

Held :ok_hand:

1 like

Ik had je vorige bericht ten onrechte gelezen met de nadruk op ‘onzichtbaar’, terwijl dat in feite geen onderdeel uitmaakte van je vraag naar de mogelijkheid om een saffieren kast te verlijmen. In mijn hoofd was al een beeld aan het ontstaan van een onzichtbaar verlijmde saffieren kast, waardoor je nergens meer contactoppervlakken ziet, maar gewoon een volledig doorschijnende kast hebt met alleen maar visuele vervormingen door de vorm van de buiten- en binnenkant. :smirk: Mijn ‘dat lijkt me geen optie’ sloeg slechts op het onzichtbaar verlijmen. Excuses voor de verwarring.

Ik denk inderdaad dat het best mogelijk is om een saffieren kast te verlijmen. Ik verwacht zelfs dat de verbindingen zo sterk en relatief flexibel gemaakt kunnen worden, dat niet de verbinding, maar juist het saffier zelf de zwakkere plek is, net zoals modern gevoegde muren niet scheuren in de voegen, maar juist door de stenen heen, omdat de moderne mortel zo sterk is. Maar hee, dat is puur speculatie. :v:

2 likes

Just the way I like it :smile:

1 like

Kast van glas, glas van titanium.

1 like

Die lijkt mij wel wat. En dan een handopwindbaar bandje erbij.

Dit oogt gaaf, de eerste voorbeelden totaal niet. Maar de prijs…

2 likes