SBDC003 of SRP773K1

De Blumo, misschien komt hij hier ook nog eens terug. :yum:

De Sumo, is veel mooier!

Turtle… Turtle!!

1 like

Ja, deze vind ik erg mooi. Heb hem ook gepast maar de rubbere band wil niet goed blijven zitten. Steeds glijdt horloge weg. Ik ga voor de SBBN031. Nog even doorsparen. In de tussentijd even een SRP777 :wink:

Ik snap wat je bedoelt. Hij zit of te strak of net te los. Gelukkig draag ik mijn stalen bracelets allemaal los dus ik ben het min of meer gewend. De looks maken wel heel veel goed. Mijn vrouw die weinig met horloges heeft maakte zelfs een opmerking over deze.

En de volgende een echte turtle: de 6309…:wink: goedkoper ook (voorlopig, al is het nipt)

1 like

Eerst maar eens rustig aan sparen voor de Marinemaster :wink:

2 likes

Ai, dat is weer een flinke stap hoger. Wel gaaf​:+1:t2::grinning:

1 like

Ja maar die wil ik toch wel erg graag hebben :slight_smile: Maar ik neem daar de tijd voor. De Blumo zal voorlopig het Seiko virus wel even buiten de deur houden.

1 like

Wedden van niet…:wink: Onmogelijk, gaat enorm snel met de nieuwe aanwinsten straks haha.

2 likes

Ik zou voor deze gaan :slight_smile: wat rustiger aan het oog, wat stijlvoller

1 like

Zwart met gouden accenten vind ik heel mooi. Zeker op deze

Maar voor dat bedrag heb ik het gek genoeg niet over. Of ik ben niet gek genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

MM300 heb ik van mijn lijst geschrapt. Hij is te groot voor mijn pols. Gelukkig maar :wink:

1 like

Zonder meer en zonder twijfel de Sumo

Ik had hem al gezien :grin:

1 like

Mooie keus !!
Jullie hebben mij ook wel lekker gemaakt voor die Blumo :heart_eyes:
Maar ik zie hem tot noch toe alleen nog bij Horloge.nl (even snel gezocht), maar dit is een SBDC003J. Is dat hetzelfde, of Japans. Zijn er verchillen tussen de twee ?

Goeie keus, blue Sumo. Die komt hier ook nog wel een keer. Turtle is erg mooi, met het zwaardje op 12 uur. Maar de kast van de Sumo doet me watertanden. Ik vraag me af hoe lang ik nog kan weerstaan.

Gefeliciteerd met de jouwe!

1 like

De SBDC033J is de nieuwere uitvoering van de SBDC003. De J staat voor made in Japan.

1 like

Hier staan ook nog een paar adressen waar je hem kunt kopen…
http://www.horlogeforum.nl/t/gezocht-seiko-sumo-sbdc-001-sbdc003-sbdc031-sbdc033?source_topic_id=71455

Ik heb meerdere keren naar de sumo gelonkt, maar kon niet aan die relatief smalle band wennen.

Bij de turtle vind ik t juist weer prima bij z’n retro look passen.

Leuk dat je voor de Sumo hebt gekozen, gefeliciteerd! :smile: De Marinemaster is een mooi nieuw doel. Is op papier met 44mm net zo groot, maar draagt als een 42mm door de kastvorm.