A…A…ligt op puntje van mijn tong. Kom er niet op…Was overigens wel een steengoed nummer van, met dito video. Gezongen door een merkwaardige figuur. Ken hem ergens van…oh ja, die parkeergelegenheid in het zuiden des lands
Ik ben er nog niet uit…
De reden dat een Pammetje 10K kost is voor mij wat ondoorzichtig, maar ik zie de charme van een aantal hunner ontwerpen. Maar dat wil niet zeggen dat ze de uitvinders van een vierkant zijn. Als je dus gezellig een vierkant horloge ziet wat je wel kunt betalen en van vierkantjes houdt, doe het dan gewoon. Van mij zul je het woord schaamteloos in die context zeer, zeer zelden horen.
Maar wat hier eerder al is gezegd: Misschien is Magrette inderdaad wel een gateway drug naar Pammetjes. Zolang het maar geen gateway drug naar U-Boat is, dan hoor je mij niet.
Ja maar het horloge is een 1:1 case replica van een pam 111:joy: zo staat het ook op de website, maar ja zo denk ik er ook iver en ik zal margrette zeer zeker eens gaan bekijken!
Was ik ook zeker van plan, ik was enkel benieuwd naar uw mening
Je kan ook naar jean richard kijken.
Ook een cushion case maar wel eigen (zover ik kan oordelen).
Dit merk is wel eens leuk in de aanbieding.
Ga ik zeker even doen, dankjewel!
Ze hebben de wijzerplaat van de Anonimo Militare geleend. Dus eerder een Anonimo hommage.
1:1? Nog niet misschien.
Verklaart u nader? Ik zeg namelijk alleen een 1:1 kopie van de case, hoop dat dat duidelijk is