schaamteloze kopie vs goede hommage

image

Er zijn best wat mensen die vinyl nog cool vinden. Sterker nog, het is net als met mechanische horloges een beetje hip, op het moment. Maar of de meeste DJ’s in de wereld nog vinyl voor hun sets gebruiken?

image

Wie vinyl wil gebruiken moet een crate-digger zijn. En een buitengemeen goeie mixer. J Dilla is al een tijdje dood, zeg maar. Helaas, het moet gezegd.

Rolex?

Heel weinig dj’s gebruiken nog echt vinyl. En als ze het gebruiken is het in de regel alsnog digitaal met timecode.

Ik ben ooit op m’n dertiende( ben inmiddels 39) begonnen met twee platenspelers met een klein draai pitch knopje, dat waren dingen uit de jaren 80 en de snelheid was nooit constant dus moest de hele tijd bij pitchen maar ik voelde me al een echte dj. Op m’n 15e technics SL’s gekocht en jaren mee gedaan.

Inmiddels een soort van ouwe lul die af en toe nog draait maar alles nu met traktor. Is toch een stuk makkelijker waardoor je meer tijd hebt om creatieve dingen te doen

Ben benieuwd of ik t nog kan op een platenspeler (denk t wel😉)

1 like

Als je eigenwaarde afhangt van je horloge is het horlogewaarde, geen eigenwaarde.
Misschien moet je een beetje aan je zelfbeeld werken :slight_smile:

4 likes

Grand Seiko natuurlijk, mallerd.:kissing_heart:

1 like

ZO BITTER

heb het geprobeerd. ben weeeer de AD uitgestuurd… wat nu

1 like

Sorry man. Ik weet niet waar je het over hebt. Misschien spiegel je eerder een situatie in jouw leven?

Ik heb twee van die dingen en allerlei ander leuk spul, dus ik ben dik tevreden. Net een goeie lunch gehad, allerlei plezante dingen gedaan die door anderen als werk ervaren worden, beetje in de auto naar muziek geluisterd, Nomosje om… Misschien zo nog even wat seks of wat badderen of allebei, en dan weer wat eten… Ik voorzie zelfs geen spoor van bitterheid in m’n nabije toekomst. :slight_smile: Of je moet het over een aanstaande Gin & Tonic hebben. :+1:

3 likes

Ik ga er hierbij even vanuit dat bekend is dat Sinn licentiehouder is van het navitimer design en dus het model mag produceren van Breitling met uitzondering van de naam Navitimer. Oftewel dit is geen kopie of hommage maar een geaccepteerd alternatieve versie.
@Chro_No ter info

1 like

Alle wonden dicht, korstjes eraf gevallen en de hersteljeuk voorbij?

Let’s start over :stuck_out_tongue:

Me liky like this one :point_down:

2 likes

Die heeft al een hele tijd geen wrist-time meer gehad.
Fixed.

1 like

Ja, mooi horloge! :ok_hand:

Skmei hommage,
Voor 15 euro best een goed horloge :stuck_out_tongue:

Waar is de GMT-wijzer dan van deze verbeterde versie? :rofl::wink:

Stop pestgedrag!

Die komt er natuurlijk binnenkort aan als ik het nieuwe Seiko GMT uurwerkje erin laat lepelen. :wink:

1 like

Mijn excuses! Je hebt gelijk… #doeislief
Hij ziet er oprecht wel mooi uit :ok_hand:t4:

1 like