Schaap en Citroen

Als er een BLRO ligt, neem hem voor me mee :yum:

2 likes

Best even geleden dat ik er geweest ben.
Mijn ervaringen zijn niet zo heel goed.
Voel me snel opgelaten en kijk dan toch niet rustig of neem niet genoeg tijd.
Ook de deskundigheid - of beter het gebrek daaraan - bij personeel kan mij enorm afknappen.
La maar, den ik dan.
Beetje rondkijken is geen probleem maar een reeks horloges passen gaat bij mij zelden relaxed, althans draagt dan niet goed bij tot het krijgen van een heel goed beeld van het horloge.
Net alsof het er in de winkel anders uitziet dan thuis om de pols.
Of zoals wijn in Frankrijk op het chateau kennelijk anders smaakt dan thuis voor de buis.
Het plezier van een AD binnenlopen is bij mij helaas redelijk beperkt.
Misschien toch eens wat vaker oefenenā€¦

Ji veel plezier en we zien de fotoā€™s van de BLROā€™s en de Daytonaā€™s wel tegemoet !

3 likes

:joy:

Maar to be honest ik ook wel :smile:

@coenfranken, mocht je toevallig een witgouden 36mm DD ā€œaanbiedenā€ volgende week krijg je van mij 10k met een elastiekje eromheen.

Ik weet niet precies wat de jeugd van 16 doet behalve Snapchatten, maar je kan er een boel mee doen in ieder geval :sunglasses:

1 like

Alleen fake rich people zijn netjes gekleedā€¦ de mensen die echt geld hebben lopen daar niet mee te koop. Oftewel gewoon t-shirtje, korte broek, slippers en een ongeschoren look :sunglasses::+1:

13 likes

Nooit geweten dat ik zoveel rijke mensen kende.

21 likes

In Rotterdam sprak ik een verkoper die zelf ook geschoold uurwerkmaker was en ook echt liefhebber, een verademing in verhouding tot mijn bezoek bij de filialen in Utrecht en Den Haag. Als verkopers pas los komen als je een duur horloge van je pols haalt dan krijg ik daar altijd wat jeuk vanā€¦

3 likes

Mensen die veel geld verdienen hebben vaak ook een hoog uitgave patroon en willen dit maar wat graag aan de mensen om zich heen laten zien.

Dure maatpakken, luxe Italiaanse stappers, dure autoā€™s, groot huis etcā€¦
Maar zodra ze om wat voor reden dan ook zonder baan komen te zitten gaat het meestal keihard fout.

Waarom?
Omdat al het inkomen op gaat elke maand en er niks of te weinig opzij wordt gezet.

1 like

Hou op, je maakt me bang.

7 likes

Dit klinkt een beetje als jaloezie, maar okƩ wat u wil. En met netjes gekleed bedoel ik niet een maat pak of wat dan ook maar dat weet u zelf ook wel. Je kan ook netjes gekleed zijn in korte broek, zolang je maar niet in je hoodie en Adidas broekje binnenkomt lopen.

Ik draag weleens een wit overhemd, grijze stropdas en een hoodie. How about them apples? :green_apple:

1 like

:joy: nou nee hoor ik stack lekker verder elke maand :sunglasses:

Dat moet je toch echt helemaal zelf weten ookal zou je eruit zien als een zwerver dan nog mogen ze je de toegang niet weigeren.

Tijd voor verandering zou ik zeggenā€¦ :wink:

Minimaal 40% van je netto inkomen opzij zetten elke maand :+1:

1 like

Dat is toch al gauw 600 euro maandelijks, niet te doen.

11 likes

Moet ik al hebben om 2 weken met de auto rond te rijden.:stuck_out_tongue_winking_eye: En ik rijd echt heel weinig km. :joy:

Ben ook bang geworden voor loonverlies nuā€¦ :sunglasses:

Maar eerlijkā€¦ ik ga even graag in werkbroek en onverzorgd shoppen voor duurdere productenā€¦ ( uiteraard met de Fiat 500 van de vrouw ) alleen al om te kijken hoe de verkoper reageerd! :sunglasses:

En dan parkeer je die auto recht voor de deur van de betreffende winkel, ondertussen flink gas gevend en toeterend, zodat je er zeker van bent dat de verkopers je uit een Fiat 500 zien stappen?

1 like

Als je voor een auto gaat shoppen hebben die verkopers echt wel gezien uit welke auto je bent uitgestapt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zoals je bij een juwelier binnen stapt, die heeft ook onmiddelijk gezien wat je rond de pols hebt! :+1:

Zou het iets te maken hebben met die jongens hun beroep?:joy:

Dus JIJ bent Mark Rutte???

11 likes

Je kunt van je voorkomen natuurlijk een statement maken, maar in het geval van een juwelier of een andere zaak met dure goederen, is het vaak wel handig als je de ā€˜juisteā€™ kleding draagt, zodat de uitbater je ook serieus neemt (wat jij als klant natuurlijk ook wilt). Hoe jij er als klant uitziet, zou natuurlijk niet bepalend moeten zijn voor hoe je behandeld wordt, maar in de realiteit is dit wel zo. Als je dan toch besluit om met je uiterlijk een statement te maken, hoef je je ook niet verontwaardigd te voelen als je wat anders benaderd wordt.

2 likes

Man, ik wist niet eens dat ik rijk was! :laughing:

1 like

@coenfranken
Gewoon naar S&C gaan. Lekker naar binnen en rustig rondkijken. Als je wat wil passen en ze hebben het niet te druk met actief kopende klanten, zullen ze een liefhebber graag laten passen.
Geef gewoon netjes aan dat je het op het moment niet kan betalen, maar dat het jouw doel voor de toekomst is. Dan krijg je waarschijnlijk nog wat mooie boekjes en tijdschriften mee ook.

1 like