als je niet handig bent moet je niet gaan klussen. lang verhaal kort; kortsluiting met electriciteit op mijn horloge. kast gesmolten… ik ben de komende 3 maanden chagrijnig.
hoop dat inboedel verzekering meewerkt… TH moet nog een schatting geven.
Geloof ik meteen, mooi k*t…
Die kast zal gelast kunnen worden, de drukker is vervangen volgens mij
Zo! Moet een flinke klap hebben gegeven, niet? Hopelijk ben jij er goed vanaf gekomen, horloge is wel gaaf zo, zou alleen de pusher vervangen en kast zo laten- mooi verhaal
Zo dan! Gelukkig kan jij het navertellen! Hoop dat je er een beetje goed uitkomt met de verzekering.
Da’s wel balen, maar komt vast wel weer goed met het herstel
auwch
Dat moet een harde klap zijn geweest! Als het alleen de kast is, kan dit wel worden opgelost hoor, bijv bij Dik Wakker. De pusher zou ik lekker zo houden, mooie battle scar.
Maar functioneert het horloge nog goed? Dat vind ik vooral opmerkelijk na zo’n klap!
Gewoon nieuwe kast en full service, dan kan hij er weer tegen en is hij als nieuw. Kast opmaken is volgens mij niet goedkoper dan nieuwe.
Hopelijk komt de verzekering tussenbeide.
Ja ik hoop ook op een nieuwe kast
Midden kast kost iets van een 640 euro om u een idee te geven. En bezel + glas 310 euro indien deze ook nodig zijn, dus kosten gaan wel oplopen.
En daar komt steeds een service bij kijken.
Zuur en pittig.
Dacht wel zoiets. Is het wel waard
Dat vind ik niet duur, is dat incl. caseback (en dat terwijl ze voor een Monaco nu RRP € 8.100 vragen)?
Een Omega Planet Ocean kast incl. caseback bv is ca. 2.3k.
oei heb je zelf ook geen klap gekregen dan?
Ohhhh
Neen, naakte midden kast.
microlassen en refinish, is volgens mij een stuk voordeliger dan een nieuwe middenkast.
Wauw. Als je eigen rikketik nog maar loopt. Dit lijkt me genoeg om redelijk met zekerheid te zeggen dat de schade nog veel erger had kunnen zijn.
Los van je eigen… en de optische schade… uurwerk al gecontroleerd?
goh! dat moet toch een serieuze vonk zijn geweest,
heb je er zelf ook van gevoeld of heeft je horloge de gehele schok opgevangen?
kan volgens mij niet anders aan je horloge te zien