schade aan Monaco

Zelf geen schade? Hopelijk kom je eruit met de verzekering. De TH is het waard om volledig te laten herstellen

1 like

Plus op massa vermoedelijk.

Om deze nog op te knappen door laseren gaat wel erg lastig worden, op de foto lijkt er een gat geslagen door de sponning waar de bezel in valt, horloge moet ook weer goed waterdicht worden.
En bij sommige Monaco kasten zijn de kapjes rond de drukkers in de kast vast gelast en kunnen er dan niet uitgehaald worden, dat is wel noodzakelijk om de kast weer mooi op te maken.

Tag Heuer zal sowieso een nieuwe middenkast + bezel incl. glas plaatsen en daarbij nog een volledige service zoals @BMWX6M aangeeft, dan kom je uit op een €1400
Hopelijk kun je nog iets met de verzekering.

4 likes

Hopelijk heb je zelf niets er aan overgehouden.
Het horloge zal ongetwijfeld op de één of andere manier gerepareerd kunnen worden.
Sterkte ermee.

:point_up_2:
Duur lesje.

Dit horloge is denk ik geschikt voor het “getest in extreme omstandigheden” topic😌

6 likes

Was jij niet ook Tag Heuer gecertificeerd Floris, of kan je in deze niks betekenen.

Zo hee, dat kan ik me goed voorstellen… Kut voor je dat die kast zo waanzinnig beschadigd is, maar als je zo met electriciteit zit te moddderen dat je horlogekast er van smelt:

Blij dat dat niet op je pols gebeurde. Ik zou het als een zegening zien dat dat horloge dat voor je opving.

1 like

Dank allemaal! Heb er zelf niks van gemerkt behalve dat de stop doorsloeg… wel iets aan overgehouden. Een rotsvaste overtuiging niet te klussen! Dinsdag naar emmeloord

2 likes

Ja klopt ik ben service center voor Tag Heuer.

@seelb mag mij gerust een pm sturen maar volgens mij heeft die al een adres gevonden?
Zorg er in ieder geval wel voor dat je naar iemand toe gaat die Tag Heuer gecertificeerd is en aan originele onderdelen kan komen.

4 likes

Magic!

27 likes

Schitterend!!!
Mijn complimenten aan de restaurateur :blush:

Goed nieuws!
Maar iets meer info mag wel…
Nieuwe kast en pushers? Doet de verzekering nog een duit in het zakje? Waar laten doen?
Geniet weer van je mooie Monaco!

2 likes

Bij dik wakker in emmeloord laten doen. Verzekering says nooooo :cry::man_shrugging:

Kast en pushers zijn gerepareerd en niet vervangen. Blij mee!!

6 likes

Super ! Zie je niets meer van.

Geen idee wat het gekost heeft, maar volgens mij kom je redelijk goed weg als dit het resultaat is. Alleen een deukje in de beurs.

Wow! Dat is een stukje vakwerk!

1 like

Knap gedaan zeg. Mogen we ook weten wat de (diverse) kosten waren?

1 like

Vakwerk. Mooi hoor. En nog met prioriteit geholpen ook, mijn horloge ligt er al wat langer.

1 like

Die deuken gelukkig vanzelf weer uit :sweat_smile:

1 like