http://link.marktplaats.nl/573219067
Voor 99 euro kan je er in een andere advertentie ook nog een certificaat bij kopen… ’ geschikt bij verkoop alle AP horloges m/v’ …
http://link.marktplaats.nl/573219067
Voor 99 euro kan je er in een andere advertentie ook nog een certificaat bij kopen… ’ geschikt bij verkoop alle AP horloges m/v’ …
Ik heb het gezien!
Echte kwakzalvertaal ook ieder 2e woord is VET DIK SUPER VET.
Hij heeft ook een PIMP rolex te koop???
Die kende ik nog niet!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Hoop dat je niet 80% van de MP-horloges deze kant op gaat linken. De prijs zegt wel genoeg bij deze zeker? Dat je bij een fake klok ook fake papieren kunt krijgen lijkt me hopelijk geen verrassing.
Tuurlijk is het schande. Maar aan de andere kant; bij iedereen die denkt dat ze een echte ap kunnen kopen onder de 10 ruggen zit een steekje los.
Nee, maar toch is het wel een enge ontwikkeling.
Hoe vaak zou het gebeuren dat een fake horloge met
een fake certificaat als echt wordt verkocht, met
een (bijna) echte prijs?
Zeker. En sommige fakes lijken dusdanig goed dat een leek, maar ook een liefhebber, makkelijk de fout in kan gaan. Hoeveel mensen uiteindelijk geflest worden zal vast niet bekend zijn. Veel van die kopers weten het immers ook niet.
In dit geval, een AP voor een paar honderd euro…iemand die dat koopt en denkt dat het klopt, tja… Net als zijn andere aanbiedingen. Om te gillen toch?
Tuurlijk is het schande. Maar aan de andere kant;
bij iedereen die denkt dat ze een echte ap kunnen
kopen onder de 10 ruggen zit een steekje los.
+1 !
Je moet je als niet-kenner / koper toch enigszins orienteren voordat je dit soort bedragen uitgeeft omdat je ook zo nodig een rapperklokje wil hebben…
moet lukken onder 10k
moet lukken onder 10k
Een nieuwe chrono? Laat mij ff zien waar dan? En voor die prijs onder de duizend zoals die mafkees op marktplaats is natuurlijk wel heel ver van de prijs van een echte af.
Deze ziet er in mijn ogen toch echt uit als een prul/kermishorloge.
je hebt het over een ap. Ik weet de prijzen niet van alle modellen.
het horloge is niet om aan te gluren. 99% van ap is niet om aan te gluren
Ik ben net zo tegen replica’s als de meeste leden hier, maar langzamerhand mogen wat mij betreft, de constante verwijzingen naar replica-listings op MP onder de
volgende forumregel worden gerangschikt:
Op dit forum worden replica horloges niet op prijs gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je een vraag over een replica horloge hebben, zoek dan svp een ander forum.
Kunnen we doorgaan met onze hobby.
Ik ben net zo tegen replica’s als de meeste leden
hier, maar langzamerhand mogen wat mij betreft, de
constante verwijzingen naar replica-listings op MP
onder de
volgende forumregel worden gerangschikt:Op dit forum worden replica horloges niet op prijs
gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je een
vraag over een replica horloge hebben, zoek dan
svp een ander forum.Kunnen we doorgaan met onze hobby.
+1
luddite Schreef:
Ik ben net zo tegen replica’s als de meeste
leden
hier, maar langzamerhand mogen wat mij betreft,
de
constante verwijzingen naar replica-listings op
MP
onder de
volgende forumregel worden gerangschikt:Op dit forum worden replica horloges niet op
prijs
gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je
een
vraag over een replica horloge hebben, zoek dan
svp een ander forum.Kunnen we doorgaan met onze hobby.
+1
-1
Het forum heeft ook als functie mensen te waarschuwen voor oplichters en nep horloges. We kunnen wel allemaal onze kop in het zand steken of ze niet bestaan maar dat lijkt me geen goede zaak.
Wat een oerlelijk model trouwens. Nu heb ik eigenlijk niets met AP. Ik heb er nog geen een gevonden die ik mooi vind. Op de een of andere manier hebben ze toch een hele goede marketing want volgens mij verstoten ze Rolex van de eerste plaats van het meest gekopieerde horloge. Ik zie in mijn omgeving ook veel meer AP’s dan Rolexen.
@ Ik zie in mijn omgeving ook veel meer AP’s dan Rolexen.
in wat voor kringen verkeer jij?
@ Ik zie in mijn omgeving ook veel meer AP’s dan
Rolexen.in wat voor kringen verkeer jij?
Als ik dat vertel moet ik je uit de weg ruimen.
Mijn vader was marktkoopman en ik hang nog regelmatig rond in de Pijp in Amsterdam. Wanneer je daar in een bepaalde cafés een biertje gaat drinken kom je heel veel mooie klokjes tegen. Het is ook vaak een leuk gespreksonderwerp. Zo komt er ook vaak een juwelier die modemerken verkoopt maar wel zelf een Vintage Seiko Bullhead draagt.
JohanT Schreef:
In dit geval, een AP voor een paar honderd
euro…iemand die dat koopt en denkt dat het
klopt, tja… Net als zijn andere aanbiedingen. Om
te gillen toch?
Mijn beste,
Tja,
“we zien wat we willen zien”!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
rockstar Schreef:
moet lukken onder 10k
Een nieuwe chrono? Laat mij ff zien waar dan? En
voor die prijs onder de duizend zoals die mafkees
op marktplaats is natuurlijk wel heel ver van de
prijs van een echte af.
Een APROC is jong gebruikt wel te vinden voor 10 maar nieuw niet meer. De survivor is volgens mij nooit in deze combinatie verkocht. Dacht dat ze altijd zwart waren met een rubberen band.
Die kende ik nog niet!
Echt niet? Da’s deze!
n visser Schreef:
Die kende ik nog niet!
Echt niet? Da’s deze!
http://3.bp.blogspot.com/_O1uX8U_GueU/TTIBp4znBgI/
AAAAAAAAD4s/xnX6taB0JSw/s1600/leopard-print-rolex.
jpg
Thanks!
Staat nu bovenaan m’n wishlist:D
Vriendelijke groeten.
N.Visser.